ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی M52 5G گواهی CCC چین را دریافت کرد؛ ظرفیت باتری مطابق انتظار نیست

با وجودی که انتظار می‌رفت گوشی میان‌رده‌ گلکسی M52 5G سامسونگ حداقل از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد، اما مستندات مربوط به گواهی CCC چین حاکی از آن است که موبایل مذکور ظاهرا ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۳۰

با وجودی که انتظار می‌رفت گوشی میان‌رده‌ گلکسی M52 5G سامسونگ حداقل از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد، اما مستندات مربوط به گواهی CCC چین حاکی از آن است که موبایل مذکور ظاهرا با باتری ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی M52 5G به تازگی گواهینامه CCC چین را دریافت کرده و مستندات مربوطه اطلاعاتی در مورد ظرفیت و تولید‌ کننده باتری دستگاه ارائه می‌دهد. براساس مستندات مربوطه، باتری این گوشی هوشمند توسط سامسونگ SDI ساخته شده و ظرفیت آن ۴۸۶۰ میلی آمپر ساعت (ظرفیت نامی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت) خواهد بود. با توجه به اینکه گلکسی M51 از باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، این خبر ممکن است برای کسانی که انتظار داشتند این گوشی میان‌رده از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت یا بیشتر بهره‌مند شود، ناامید کننده باشد.

گلکسی M52 5G

همچنین هفته گذشته مشخص شد که گلکسی M52 5G احتمالا با پردازنده قدرتمند و شش نانومتری کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷۷۸G که چند هفته پیش به بازار عرضه شد، معرفی می‌شود. پس از آن نیز مشخصات دوربین‌های گوشی قدرتمند و میان‌رده گلکسی M52 5G افشا شد که براساس آن دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر ماکرو ۵ مگاپیکسلی در ماژول چهارگانه این دستگاه قرار خواهند گرفت. هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین چهارم موبایل مذکور به اشتراک گذاشته نشده است، اما می‌‌توان انتظار داشت که این موبایل جدید مجهز به حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی نیز باشد. در پنل جلویی دستگاه نیز احتمالا شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

گلکسی M52 5G

می‌توان انتظار داشت که گلکسی M52 5G از نمایشگر تمام صفحه سوپر امولد با نرخ تازه سازی بالا، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اندروید ۱۱ و حداقل سرعت شارژ سریع ۲۵ وات برخوردار باشد.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات گلکسی M52 5G منتشر نشده است. هرچند به نظر می‌رسد که برخی از مشخصات سخت افزاری آن شبیه به گلکسی A52 باشد. در واقع هنوز مشخص نیست موبایل جدید از ویژگی‌هایی مانند اسپیکر استریو، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد غبار و استاندارد IP67 برخوردار خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی