ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تویوتا لندکروز 2022 خودرو جدید پلیس کشور امارات

پلیس دوبی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد لندکروز 2022 را به ناوگان خود اضافه کند. ناوگان خودروهای پلیس دوبی مملو از خودروهای گران‌قیمت و کمیاب است که اتفاقا یکی از جاذبه‌های این ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

پلیس دوبی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد لندکروز 2022 را به ناوگان خود اضافه کند. ناوگان خودروهای پلیس دوبی مملو از خودروهای گران‌قیمت و کمیاب است که اتفاقا یکی از جاذبه‌های این شهر نیز محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که علاوه ‌بر پلیس دوبی، پلیس ابوظبی و نیروهای دفاع مدنی دوبی نیز از وجود لندکروز 2022 بهره‌‌مند خواهند شد. این خودرو در کنار جنسیس GV80، چندین مدل پورشه، بوگاتی، مک‌لارن و فراری به‌ ایفای وظیفه خواهد پرداخت.

دبی یکی از شهرهای بی نظیر در دنیا است که در خلیج فارس در میان کشورهای صحرای عربی قرار گرفته است. این شهر کوچک یکی از مراکز اصلی و بین المللی در جهان و هم چنین پایتخت مرکز خرید خاورمیانه است. در دبی خودروهای لوکس زیادی به چشم می‌خورد و پلیس این شهر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پلیس دوبی لندکروز 2022

نسل جدید تویوتا لندکروزر که با کد J300 شناخته می شود برخلاف نسل‌های گذشته، تنها یک فیس‌لیفت ساده نیست و تمامی اجزای آن از جمله سیستم تعلیق، شاسی، موتور و طراحی داخلی از نو طراحی شده‌اند. تویوتا اعلام کرده که این شاسی‌بلند جدید با توانایی‌های بیشتری برای عبور از مسیرهای آفرودی همراه خواهد بود.

در نسل جدید تلاش شده ضعف‌های این خودرو تا حد زیادی برطرف شود و ابهت بیرونی و درونی خودرو با یکدیگر هماهنگی بیشتری داشته باشد.

مهم‌ترین تحول در نسل جدید لندکروزر به پیشرانه مربوط است. مدل ۲۰۲۲ فاقد موتور پر مصرف ۵٫۷ لیتری است و از نمونه‌ی توئین توربوشارژ ۳٫۵ لیتر V6 در آن استفاده شده است. این نسخه قدرت ۴۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌ متری فراهم می‌کند که نسبت به مدل V8، حدود ۳۰ اسب بخار قوی‌تر است. در بعضی کشورها، احتمالا لندرکروزر دیزل با موتور ۳٫۳ لیتری، قدرت ۳۰۵ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتن‌ متر نیز عرضه خواهد شد.

لندکروزر جدید شتاب صفر تا صد کیلومتری برابر با ۶٫۷ ثانیه دارد که برای یک شاسی‌ بلند لوکس و پهن‌‌پیکر، رضایت ‌بخش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی