ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری پیکسل ۶
تکنولوژی

مشخصات احتمالی گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل پیش از موعد رونمایی فاش شد

وب‌سایت «Front Page Tech» که پیش از این در اردیبهشت‌ماه اولین تصاویر از گوگل پیکسل ۶ را به اشتراک گذاشته بود، مشخصات کامل‌تری از اعضای این خانواده را به فاش کرده است. این منبع همچنین ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

وب‌سایت «Front Page Tech» که پیش از این در اردیبهشت‌ماه اولین تصاویر از گوگل پیکسل ۶ را به اشتراک گذاشته بود، مشخصات کامل‌تری از اعضای این خانواده را به فاش کرده است.

این منبع همچنین ادعا می‌کند که نسخه پایه و پرو این خانواده به ترتیب با اسم رمز «Oriole» و «Raven» شناخته می‌شوند و احتمالا در بازه زمانی ۹ مهر تا ۹ آبان از راه می‌رسند.

گفتنی است تاکنون خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد گوشی‌های سری «پیکسل ۶» گوگل منتشر شده است ولی این وب‌سایت نسبت به اطلاعات قبلی، مشخصات کامل‌تری را از اعضای جدید خانواده پبکسل ۶ منتشر کرده است.

سری پیکسل ۶

ظاهرا پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد بهره خواهد برد و چیپست اختصاصی GS۱۰۱ گوگل با ۸ گیگابایت رم همراه می‌شود و خریداران می‌توانند از بین گزینه‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی برای فضای ذخیره‌سازی، یکی را انتخاب کنند. در قسمت دوربین‌ها نیز این دستگاه مجهز به دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه دستگاه مذکور با باتری ۴۶۱۴ میلی آمپر ساعتی و نسخه سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.

پیکسل ۶ پرو نیز احتمالا با نمایشگر ۶.۷۱ اینچی اولد پلاستیکی (P-OLED)، به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند نیز از چیپست اختصاصی گوگل بهره می‌برد و ماژول دوربین آن مجهز به دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. ظاهرا نسخه پرو با باتری با ظرفیت بالاتر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین در این گزارش عنوان شده است که سری پیکسل ۶ حداقل ۵ سال پشتیبانی نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد. البته هنوز مشخص نشده است که پنج بروزرسانی سیستم عامل یا ترکیبی از این بروزرسانی به همراه آپدیت امنیتی منتشر می‌شود یا برنامه دیگری را دنبال خواهد کرد. با این حال انتظار می‌رود حداقل سه یا چهار مورد بروزرسانی سیستم عامل برای این گوشی منتشر شود.

سرانجام در حالی که هنوز تاریخ عرضه رسمی این سری مشخص نشده است، این منبع فاش کرد که سری پیکسل ۶ ممکن است در بازه زمانی ۹ مهر تا ۹ آبان از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی