ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر علت رد درخواست تیک آبی را دقیق‌تر به کاربران توضیح می‌دهد

از حالا به بعد وقتی توییتر درخواست دریافت تیک آبی شما را رد کند، در پاسخ علت دقیق این اتفاق به اطلاع‌تان می‌رسد. توییتر اخیرا اعلام کرده که می‌خواهد این اطلاعات را در اختیار کاربران ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

از حالا به بعد وقتی توییتر درخواست دریافت تیک آبی شما را رد کند، در پاسخ علت دقیق این اتفاق به اطلاع‌تان می‌رسد. توییتر اخیرا اعلام کرده که می‌خواهد این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهد تا افراد بدانند چرا درخواست‌شان رد شده است.

توییتر به‌تازگی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بازخورد کاربران را شنیده و می‌داند که افراد دوست دارند بدانند چرا درخواست دریافت تیک آبی آن‌ها رد شده است. این شرکت می‌گوید حالا در ایمیلی که به کاربران می‌فرستد، به آن‌ها می‌گوید چه معیاری نداشته‌اند و همین باعث شده تیک آبی نگیرند.

این اطلاعیه در شرایطی منتشر می‌شود که توییتر پس از حدود ۴ سال بالاخره از ماه مه دوباره دریافت درخواست‌های تیک آبی را آغاز کرد. البته این سیستم پس از بازگشایی مجدد دوباره برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شد، اما حالا دوباره به‌صورت محدود پذیرای درخواست‌های کاربران است. این شبکه اجتماعی حالا به دولت‌ها، شرکت‌ها، برندها، سازمان‌ها، خبرگزاری‌ها، خبرنگاران، فعالان حوزه سرگرمی، ورزش و سایر چهره‌های تاثیرگذار تیک آبی می‌دهد.

تیک آبی توییتر

این شرکت در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده که آرام آرام دسترسی عموم کاربران را برای درخواست تیک آبی فعال می‌کند تا از هجوم سیل عظیم درخواست‌ها جلوگیری کند. این شرکت در عین حال در تلاش است تا کل این پروسه را شفاف‌تر کند و اطلاعات بیشتری در ایمیل رد درخواست‌ها ارائه کند.

«بی برن»، مدیر محصول تاییدیه‌های توییتر می‌گوید: «می‌دانیم که ایمیل‌های عمومی رد درخواست تا چه اندازه برای مردم گیج‌کننده و آزاردهنده‌اند. بنابراین ارائه اطلاعات دقیق‌تر درباره مؤلفه‌های اثرگذار در تصمیم‌گیری برای ارائه تاییدیه در این ایمیل‌ها اولویت اصلی تیم ما بوده است.»

توییتر همچنین در نظر دارد که راهنماهای صریح‌تری را در فرم درخواست تیک آبی قرار دهد و با گوش دادن به بازخوردهای کاربران این فرآیند را بیش از پیش بهینه‌سازی کند. این شرکت در انتهای اطلاعیه خود می‌گوید: «شکیبایی بخشی از معیارهای اصلی دریافت تیک آبی نیست اما قدردان شکیبایی شما خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی