ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری از قالب آیفون ۱۳ که طراحی متفاوت دوربین را نشان می‌دهند

هرچه به معرفی نسل بعدی آیفون‌ها نزدیکتر می‌شویم، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. پس از انتشار تصاویری از کیس این محصولات، حالا شاهد افشای عکس‌های قالب خانواده آیفون ۱۳ هستیم. تولیدکنندگان قاب‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

هرچه به معرفی نسل بعدی آیفون‌ها نزدیکتر می‌شویم، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود. پس از انتشار تصاویری از کیس این محصولات، حالا شاهد افشای عکس‌های قالب خانواده آیفون ۱۳ هستیم.

تولیدکنندگان قاب‌های گوشی پیش از عرضه یک محصول، شروع به طراحی و ساخت آن می‌کنند و از آنجایی که چنین فرایندی ریسک‌های مخصوص به خودش را دارد، ظاهرا از سه مرحله تشکیل شده است.

در ابتدا طرح‌های CAD آیفون‌های جدید فاش می‌شود که ابعاد آن‌ها و همچنین محل و نحوه قرارگیری دوربین اصلی را مشخص می‌کند. در ادامه قالب‌هایی مبتنی بر همین ابعاد و طرح‌ها ساخته می‌شوند، البته برخی به سراغ ماکت‌ها می‌روند تا طراحی شبیه به محصولات نهایی داشته باشد. در گذشته شاهد انتشار تصاویر ماکت‌های آیفون ۱۳ بوده‌ایم. در نهایت این قالب‌ها یا ماکت‌ها برای طراحی و تست قاب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حالا تصاویری از قالب آیفون ۱۳ منتشر شده که طراحی پنل پشتی این خانواده از گوشی‌های اپل را به نمایش می‌گذارند. یک منبع به نام «DuanRui» این تصاویر را در حساب توییترش به اشتراک گذاشته و گفته آن‌ها مربوط به یک سازنده کیس به نام «Benks» می‌شوند:

«Benks، سازنده مطرح چینی لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، این تصاویر از مدل‌های سری آیفون ۱۳ را ارسال کرده است. آن‌ها بر اساس همین مدل‌ها قاب تولید کرده‌اند.»

قالب آیفون ۱۳

از آنجایی که تولیدکنندگان کیس زیادی چنین قالب‌هایی را می‌خرند و محصولاتشان را بر اساس آن‌ها طراحی می‌کنند، بنابراین احتمالا طراحی سری آیفون ۱۳ تفاوت چندانی با این قالب‌ها نداشته باشد. البته گزارش‌های پیشین درباره این گوشی‌های هوشمند هم در این زمینه نقش دارند.

تصاویر قالب آیفون ۱۳ نشان از طراحی مشابه با نسل قبلی می‌دهد، با این تفاوت که چیدمان سنسورهای دوربین اصلی آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی نسبت به آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی فرق می‌کند. علاوه بر این، طبق تصاویر قاب‌ها در گذشته، ابعاد ماژول دوربین آیفون ۱۳ پرو افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

در پایان باید بگوییم اگر طرح‌های اولیه درست باشند، تولیدکنندگان قاب‌ها می‌توانند با عرضه آن‌ها در روز اول فروش آیفون، پول مناسبی را به جیب بزنند. اما اگر قضیه برعکس شود، تمام سرمایه‌گذاری‌ها شرکت‌ها از بین می‌روند، چرا که محصولات اشتباهی تولید کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی