ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

mi 11 ultra
تکنولوژی

سامسونگ در سکوت خبری نسخه وب سرویس رایگان تی‌وی پلاس را ارائه کرد

سرویس پخش زنده اینترنتی و رایگان سامسونگ یعنی تی‌وی پلاس در شبکه جهانی وب در دسترس قرار گرفت. این سرویس تا به امروز تنها محدود به تلویزیون‌های هوشمند، تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ بود. اگرچه ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

سرویس پخش زنده اینترنتی و رایگان سامسونگ یعنی تی‌وی پلاس در شبکه جهانی وب در دسترس قرار گرفت. این سرویس تا به امروز تنها محدود به تلویزیون‌های هوشمند، تبلت و گوشی‌های هوشمند سامسونگ بود. اگرچه این کمپانی در سکوت خبری دست به چنین کاری زده، اما حرکت بزرگی از سوی آن محسوب می‌شود چرا که حالا همه می‌توانند از این سرویس بدون توجه به برند دستگاه‌شان استفاده کنند.

می‌توانید به سرویس تی‌وی پلاس از طریق وب‌سایت samsungtvplus.com با هر دستگاهی دسترسی داشته باشید. رابط کاربری این سرویس شامل کانال‌هایی با ژانرهای کمدی، جنایی، سرگرمی، غذا، بازی، بین‌المللی، کودک، سینمایی، موسیقی، اخبار، علمی-تخیلی، ورزش، سفر و بسیاری از موارد دیگر می‌شود. همچنین می‌توانید در این سرویس کیفیت ویدیو را تا 4K افزایش دهید و برای آن زیرنویس با زبان موردنظر نیز تنظیم کنید.

سرویس تی‌وی پلاس سامسونگ

این سرویس کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست. در ایالات متحده آمریکا این سرویس که از تبلیغات نیز پشتیبانی می‌کند، ۱۴۶ کانال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سرویس تی‌وی پلاس سامسونگ هم اکنون روی بیش از ۵۰ میلیون تلویزیون هوشمند در سراسر دنیا نصب شده است. این سرویس در ۲۳ کشور شامل استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هند، ایرلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، مکزیک، نروژ، پرتغال، کره جنوبی، سوئد، هلند، انگلستان و ایالات متحده آمریکا موجود است.

سرویس پخش زنده رایگان سامسونگ در حال حاضر با چندین سرویس پخش رایگان مانند پلوتو تی‌وی و توبی در رقابت است. با اقدام اخیر این شرکت کره‌ای، تی‌وی پلاس سامسونگ می‌تواند به یک کسب و کار سودآور تبدیل شود. این شرکت در ماه‌های گذشته Chromecast را به امکانات خود اضافه کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ نصب این سرویس را روی تلویزیون‌های هوشمند دیگر امکان پذیر می‌کند یا خیر. برای دیدن تی‌وی پلاس روی اندروید تی‌وی، فایر تی‌وی، Roku OS و تی‌وی او‌اس باید همچنان منتظر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی