ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر می‌خواهد قابلیت صحبت کردن در Spaces را به نسخه وب بیاورد

در حال حاضر کاربران توییتر از طریق نسخه وب این شبکه اجتماعی می‌توانند به سرویس مکالمه صوتی Spaces دسترسی داشته باشند اما توانایی صحبت با سایر کاربران را ندارند. حالا به نظر می‌رسد توییتر قصد ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

در حال حاضر کاربران توییتر از طریق نسخه وب این شبکه اجتماعی می‌توانند به سرویس مکالمه صوتی Spaces دسترسی داشته باشند اما توانایی صحبت با سایر کاربران را ندارند. حالا به نظر می‌رسد توییتر قصد دارد قابلیت صحبت کردن در این سرویس را به نسخه وب خود نیز اضافه کند.

به گفته یک توسعه‌دهنده با نام «نیما اوجی»، توییتر در حال کار روی قابلیت جدیدی است که به کاربران نسخه وب اجازه می‌دهد از طریق سرویس Spaces با سایر کاربران ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر فقط کاربران نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن توییتر می‌توانند در مکالمات صوتی آن شرکت داشته باشند. اگرچه اوجی در حساب توییتر خود نحوه کار با این ویژگی را نشان داده، اما به نظر می‌رسد همه چیز کاملا آماده نیست.

توییتر Spaces

قابلیت Spaces توییتر پس از ماه‌ها آزمایش در یک نسخه بتای عمومی، از اواسط اردیبهشت ماه به صورت رسمی برای تمام کاربرانی که حداقل ۶۰۰ دنبال‌کننده دارند، راه‌اندازی شد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند روم‌های زنده تشکیل دهند و با حداکثر ۱۰ نفر مکالمه داشته باشند. همچنین تعداد نامحدودی از کاربران نیز می‌توانند در جریان مکالمه حضور داشته باشند.

همچنین طبق گفته «جین وونگ»، محقق اپلیکیشن در اوایل این ماه، مشخص شد که توییتر در حال کار روی قابلیت ورود به اکانت توسط حساب گوگل است، اکنون طبق گفته همان منبع به نظر می‌رسد توییتر قصد دارد قابلیت «ورود به حساب از طریق اپل» را نیز در دسترس کاربران iOS قرار دهد.

توییتر

اپل برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ از این قابلیت رونمایی کرد که با وجود آن دارندگان اپل آی‌دی می‌توانند در پلتفرم‌های دیگری مانند توییتر به راحتی حساب ایجاد کنند. در حالی که این سیستم نیز مانند سایر سیستم‌های ورود کار می‌کند اما اپل مدعی حفظ حریم خصوصی کاربران است و به آن‌ها اجازه می‌دهد آدرس ایمیل خود را از دسترس اشخاص ثالث مخفی کنند.

در ماه‌های اخیر توییتر به شدت تلاش کرده تا پلتفرم‌ خود را بیش از پیش برای کاربران جذاب کند. برای مثال آن‌ها اخیرا به صورت رسمی از سرویس اشتراکی Twitter Blue رونمایی کرده بودند که قابلیت‌هایی مانند «ویرایش و اصلاح توییت‌ها قبل از ارسال» و «بوک‌مارک کردن توییت‌ها» را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این شبکه اجتماعی در حال کار روی ویژگی‌های جدیدی برای تعامل با کاربران است و چندی پیش هم مشخص شده بود که احتمالا به‌زودی امکان واکنش به توییت‌ها با ایموجی را ممکن می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی