ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE سامسونگ احتمالا تنها در آمریکا و اروپا فروخته خواهد شد

گلکسی S21 FE یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند امسال است که پیش‌بینی می‌شود با این دستگاه بتوانیم تجربه جالب و کم‌هزینه‌ای از یک بالارده سامسونگ داشته باشیم. اما با توجه به شایعات و گزارشاتی که ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

گلکسی S21 FE یکی از هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند امسال است که پیش‌بینی می‌شود با این دستگاه بتوانیم تجربه جالب و کم‌هزینه‌ای از یک بالارده سامسونگ داشته باشیم. اما با توجه به شایعات و گزارشاتی که وجود دارد، احتمالا مشکلاتی در تولید آن ایجاد شود. نتیجه این مشکلات، عرضه محدود آن خواهد شد.

به گزارش یک خبرگزاری کره‌ای، سامسونگ در نظر دارد گلکسی S21 FE را تنها در ایالات متحده و اروپا عرضه کند. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند، اما احتمال آن وجود دارد که با توجه به شرایط، سامسونگ از چیپست اگزینوس 2100 نیز در تولید برخی از مدل‌های این گوشی بهره ببرد.

این اولین باری نیست که درباره محدود بودن عرضه گلکسی S21 FE به ایالات متحده و اروپا می‌شنویم. هفته‌های گذشته نیز اخباری از این قبیل نیز منتشر شده بود. همچنین این اولین باری نیست که گزارشی درباره استفاده از دو چیپست اسنپدراگون و اگزینوس در این دستگاه منتشر می‌شود و با توجه به کمبود تراشه، چنین اقدامی دور از ذهن نیست.

گلکسی S21 FE سامسونگ

اگر عرضه گلکسی S21 FE تائید شود، سامسونگ هم احتمالا مانند گوگل تصمیم به عرضه محدود محصول جدیدش می‌گیرد. گوگل اعلام کرده که امسال گوشی پیکسل 5a تنها در ژاپن و آمریکا عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی S21 FE از صفحه نمایش امولد ۶.۴۱ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد. این گوشی به احتمال زیاد سه دوربین اولترا واید، واید و تله فوتو ۱۲، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی روی پنل پشتی خواهد داشت که چیدمان عمودی دارند. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود که درون حفره‌ای در نمایشگر قرار می‌گیرد. ظرفیت باتری آن ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و به احتمال زیاد از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی