ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Square توسعه کیف پول سخت افزاری بیت کوین را تایید کرد

در حالی که جک دورسی مدیرعامل شرکت اسکوئر (Square) پیشتر در یک رشته توییت از توسعه کیف پول سخت افزاری بیت کوین خبر داده بود، اکنون «جسی دوروگاسکر» رئیس بخش سخت‌افزار این شرکت می‌گوید این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

در حالی که جک دورسی مدیرعامل شرکت اسکوئر (Square) پیشتر در یک رشته توییت از توسعه کیف پول سخت افزاری بیت کوین خبر داده بود، اکنون «جسی دوروگاسکر» رئیس بخش سخت‌افزار این شرکت می‌گوید این شرکت در حال توسعه کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین و استخدام کارمندان جدیدی برای این پروژه است.

دوروگاسکر در توییت با انتشار توییتی  اعلام کرد:

ما تصمیم گرفته‌ایم کیف پول سخت‌افزاری و سرویسی را ایجاد کنیم تا نگهداری از بیت کوین را بیش از پیش ساده‌تر کند. ما همچنان به پرسش و پاسخ در فضای عمومی ادامه خواهیم داد و نظرات کاربران به این موضوع فوق‌العاده، امیدوار کننده،  مشارکت پذیر و الهام‌بخش است.

بیت کوین

در حال حاضر، این شرکت قصد دارد محصول خود را در سطح جهانی عرضه کند و استفاده از گوشی‌های موبایل را در اولویت خود قرار داده است. اسکوئر تیمی را به سرپرستی «مکس گیز» سرپرست امنیت سخت افزار این شرکت تشکیل خواهد داد و هم اکنون در حال استخدام کردن کارمندان کلیدی و اصلی این پروژه هستند.

هم اکنون کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Cash شرکت اسکوئر خرید و فروش بیت کوین انجام دهند و انتظار می‌رود این اپلیکیشن و محصول آینده این شرکت با یکدیگر ادغام شوند.

در طی چند وقت گذشته علاقه دورسی به بیت کوین بسیار مشخص بوده است. او حتی در قسمت بیوگرافی حساب توییتر خود نیز فقط از هشتگ این رمزارز استفاده کرده است. همچنین در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که بیت کوین ظرف ۱۰ سال آینده به ارز واحد جهان تبدیل خواهد شد و اگر در توییتر و اسکوئر مشغول به کار نبود، می‌توانست روی بیت کوین کار کند.

بیت کوین

بنابراین با این وجود تلاش‌های شرکت اسکوئر برای توسعه کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین تعجب‌آور یا دور از انتظار نباشد. همچنین این کیف پول سخت‌افزاری اولین محصول اسکوئر با تمرکز روی رمزارزها نخواهد بود.

در اواسط فروردین‌ماه اعلام شد که ارزش بازار رمزارزها از مرز ۲ تریلیون دلار عبور کرد که بخش عمده این رشد قابل توجه تحت تاثیر افزایش قیمت بیت‌کوین، اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها از ابتدای سال ۲۰۲۱ بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی