ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می پد ۵ پرو
تکنولوژی

تبلت شیائومی می پد ۵ پرو با اسنپدراگون ۸۷۰ از راه می‌رسد

شیائومی برای رونمایی از تبلت‌های جدیدش آماده می‌شود که انتظار می‌رود شامل می پد ۵ و می پد ۵ پرو باشد. حالا جزئیات جدیدی از این تبلت‌ها منتشر شده است. یکی از این تبلت‌ها با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

شیائومی برای رونمایی از تبلت‌های جدیدش آماده می‌شود که انتظار می‌رود شامل می پد ۵ و می پد ۵ پرو باشد. حالا جزئیات جدیدی از این تبلت‌ها منتشر شده است.

یکی از این تبلت‌ها با شماره مدل M2105K81C در MIIT رویت شده است. این دستگاه که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود و انتظار می‌رود این مدل با نام شیائومی می پد ۵ پرو روانه بازار شود.

طبق اعلام یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station»، مدل وای فای این تبلت با تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ از راه می‌رسد. شایعات گذشته به استفاده از تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ در مدل استاندارد این تبلت یعنی می پد ۵ اشاره کرده بودند.

شیائومی می پد ۵ پرو به نمایشگر ۱۱ اینچی مجهز می‌شود که البته درباره نوع آن چندان مطمئن نیستیم. برخی شایعات به پنل LCD و شماری دیگر به نمایشگر OLED اشاره می‌کنند. با وجود این تفاوت، این صفحه نمایش رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز خواهد داشت. این نمایشگر همچنین از قلم با ۴,۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند.

این تبلت‌ها تنها محصولات جدید شیائومی برای هفته‌های آینده نخواهند بود و این کمپانی معرفی دستگاه‌های دیگری را هم مدنظر دارد که برای مثال می‌توان به گوشی پرچمدار می میکس ۴ اشاره کرد.

می میکس ۴ که احتمالا میزبان جدیدترین فناوری‌های بازار خواهد بود، با دوربین سلفی زیر نمایشگر از راه می‌رسد و البته به رابط کاربری جدید MIUI 13 مجهز خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی درباره این رابط کاربری منتشر نشده، اما اگر در تابستان منتشر شود، مبتنی بر اندروید ۱۱ و نه اندروید ۱۲ خواهد بود.

انتظار می‌رود پس از مدتی شاهد انتشار MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ باشیم و پرچمدارهای شیائومی در دو سال اخیر آن را دریافت کنند. اندروید ۱۲ چندین هفته پیش در کنفرانس گوگل I/O 2021 رسما معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی