ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی MARVEL Strike Force؛ اتحاد ابرقهرمان‌ها با دشمنان

حالا که فیلم جدید مارول با نام Black Widow منتشر شده، محتواهای مرتبط هم کم کم از راه می‌رسند و بازی MARVEL Strike Force هم از قافله عقب نمانده و آپدیت جدیدی ارائه کرده که شخصیت ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

حالا که فیلم جدید مارول با نام Black Widow منتشر شده، محتواهای مرتبط هم کم کم از راه می‌رسند و بازی MARVEL Strike Force هم از قافله عقب نمانده و آپدیت جدیدی ارائه کرده که شخصیت اصلی فیلم در آن حضور دارد و بازیکنان برای مدت محدودی می‌توانند به صورت رایگان این شخصیت را دریافت کنند.

بازیMARVEL Strike Force  بازیکنان را در نقش قهرمان‌های مختلفی از جمله لوکی، ونوم، اسپایدرمن و... قرار می‌دهد که این بار مجبور شده‌اند با ضدقهرمان‌ها توی یک تیم قرار بگیرند و متحد شوند تا کره‌ی زمین را از شر خطری که تهدیدش می‌کند در امان نگه دارند. بازی رایگان است اما امکان پرداخت‌های درون برنامه‌ای وجود دارد که در دریافت آیتم‌ها و پیشرفت سریع‌تر بازی کاربرد دارد.

نقطه‌ی قوت داستان بازی همین است که چهارچوب همیشگی را بر هم زده و به جای اینکه قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها روبروی هم بایستند، در کنار هم برای یک هدف مشترک تلاش می‌کنند اما به نظر می‌رسد که سازندگان بازی به اندازه‌ای با این ایده مشغول شده‌اند که برای گیم‌پلی خلاقیت کافی را به کار نبرده‌اند و با گیم‌پلی متوسط روبرو هستیم.

درباره‌ی گیم‌پلی همه چیز در سطح متوسط قرار دارد؛ از حرکات کاراکترها در حین مبارزه گرفته تا انیمیشن‌ها و حالت‌های مختلف گیم‌پلی و صرفا وجود داشتن گرافیک خوب و طراحی ظاهری قابل قبول کمی اوضاع را بهتر می‌کند. البته این را هم در نظر بگیرید که اگر طرفدار مارول و کاراکترهایش باشید احتمالا تمام این مسائل قابل چشم پوشی است.

گیم‌پلی بازی MARVEL Strike Force تحت تاثیر دو عامل مهم است؛ یکی استراتژی شما در چینش تیم و دیگری توانایی هر کاراکتر. هر کاراکتر ویژگی‌ها و توانایی‌های مخصوص به خودش را دارد و بازیکن باید با در نظر گرفتن این توانایی‌ها تیمش را طوری بچیند که کاراکترها بتوانند نقاط ضعف یکدیگر را پوشش بدهند.

توانایی هر کاراکتر هم قابل ارتقاء است. با تغییر لباس‌های کاراکترها، افزودن آیتم‌های به خصوص و صرف امتیاز  می‌توانید توانایی‌های کاراکتر خود را ارتقا بدهید و تقویت کنید. علاوه بر این راه‌ها اگر می‌خواهید کاراکتری را زودتر به دست بیاورید یا ارتقاء بدهید، امکان استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم وجود دارد. بخش پرداخت بازی متعادل است و اگر نخواهید هزینه‌ای بپردازید هم مشکلی پیش نمی‌آید.

در کل با تمام این حرف‌ها کفه‌ی نقاط قوت بازی MARVEL Strike Force از نقلط ضعفش سنگین‌تر است و همین باعث می‌شود که بازی ارزش امتحان کردن را داشته باشد. با این حال بهتر است اگر طرفدار مارول هستید به سراغ بازی بروید زیرا شناختن کاراکترها و دانستن داستان و پیشینه‌ی هر کدام تاثیر زیادی در تجربه‌ی بهتر بازی دارد. برای دانلود بازی هم می‌توانید به لینک‌های انتهای مطلب مراجعه کنید.

MARVEL Strike Force: Squad RPG‏

MARVEL Strike Force: Squad RPG‏

سازنده: Scopely قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 618.7/511 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی