ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا BH-805 معرفی شد: اولین ایرباد بی‌سیم نوکیا با فناوری حذف نویز فعال

نوکیا BH-805 اولین ایرباد رسمی این شرکت است که از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) استفاده می‌کند و با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو وارد بازار می‌شود. نوکیا BH-805 از حالت Ambient Mode هم پشتیبانی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

نوکیا BH-805 اولین ایرباد رسمی این شرکت است که از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) استفاده می‌کند و با قیمتی کمتر از ۱۰۰ یورو وارد بازار می‌شود. نوکیا BH-805 از حالت Ambient Mode هم پشتیبانی می‌کند تا کاربر در صورت نیاز بتواند به‌صورت همزمان صدای محیط اطراف خود را بشنود.

برخی شرکت‌های شخص ثالث پیش‌تر از طریق مجوزهای نوکیا محصولاتی را تحت این برند با قابلیت حذف نویز فعال به بازار هند عرضه کرده بودند، اما نوکیا BH-805 نخستین ایرباد رسمی HMD Global است که از ANC پشتیبانی می‌کند. این دستگاه می‌تواند صداهای زمینه تا حداکثر ۲۵ دسیبل را خنثی کند. نوکیا محصول خود را در اروپا به بازار می‌فرستد و در حال حاضر آن را در کشورهایی مثل اتریش، سوییس و آلمان در دسترس قرار داده است.

نوکیا BH-805 شباهت بالایی به ایرباد Nokia Lite دارد و در برخی از قابلیت‌های خود با این دستگاه مشترک است. این محصول از درایورهای گرافینی ۱۳ میلی‌متری بهره می‌برد که هر کدام یک باتری ۴۵ میلی‌آمپرساعتی دارند و حداکثر ۵ ساعت دوام می‌آورند. کیس شارژر این دستگاه با ظرفیت ۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌تواند ۲۰ ساعت زمان اضافه را در اختیار کاربر بگذارد. البته در صورت استفاده از حذف نویز فعال این زمان‌ها تا حدی کاهش پیدا می‌کند. نوکیا BH-805 همچنین روی کیس شارژر چند چراغ LED دارد که وضعیت شارژ باتری را نشان می‌دهند.

این ایرباد جدید برای شارژ سریع از درگاه USB-C برخوردار است و با بلوتوث ۵.۰، استاندارد IPX5 و دستیار صوتی پیش‌فرض گوگل اسیستنت به بازار می‌آید. HMD می‌گوید ایرباد خود را در دو رنگ آبی و مشکی به بازار می‌فرستد. در جعبه نوکیا BH-805 علاوه بر خود ایرباد و کیس شارژر آن، سه اندازه سری سیلیکونی، یک کابل USB-C و یک دفترچه راهنمای سریع قرار داده شده است. نوکیا هنوز اطلاعاتی راجع به برنامه عرضه این دستگاه در سایر کشورها منتشر نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی