ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گیگابایت از AORUS RTX 3080 Ti Gaming Box برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد

گیگابایت کارت گرافیک قابل حمل جدیدی به نام AORUS RTX 3080 Ti Gaming Box معرفی کرده که از سیستم خنک‌کننده مایع بهره می‌برد و قدرت بالایی در اختیار کاربران لپ‌تاپ‌ها قرار می‌دهد. برای اولین بار ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

گیگابایت کارت گرافیک قابل حمل جدیدی به نام AORUS RTX 3080 Ti Gaming Box معرفی کرده که از سیستم خنک‌کننده مایع بهره می‌برد و قدرت بالایی در اختیار کاربران لپ‌تاپ‌ها قرار می‌دهد.

برای اولین بار شاهد استفاده از سیستم خنک‌کننده مایع در یک سیستم کارت گرافیک خارجی هستیم. این محصول از سیستم خنک‌کننده AORUS WaterForce بهره می‌برد که عملکرد بالایی در فضای کوچک دارد. گیگابایت در این سیستم از پمپ بهینه‌سازی شده و صفحات مسی بزرگ استفاده کرده تا با کمترین نویز ممکن، دمای کارت گرافیک را پایین نگه دارد.

این سیستم در کنار GPU، دمای VRAM و MOSFET را هم کاهش می‌دهد تا از افزایش طول عمر آن مطمئن شود. این سیستم شامل یک رادیاتور آلومینیومی ۲۴۰ میلی‌متری و دو فن ۱۲۰ میلی‌متری است.

در کنار این سیستم خنک‌کننده قدرتمند، خریداران به پورت تاندربولت ۳ هم دسترسی پیدا می‌کنند تا امکان دسترسی به قدرت و سرعت بالا برای کاربران اولترا‌بوک‌های سبک وزن فراهم شود. این محصول همچنین از یک تراشه شبکه برای ارتباطات هم بهره می‌برد.

گیگابایت AORUS RTX 3080 Ti Gaming Box

افراد از چنین کارت‌های گرافیک خارجی برای رندرگیری، ویرایش ویدیو و یا اجرای بازی‌ها با لپ‌تاپ‌های نه چندان قدرتمند خود استفاده می‌کنند که گیگابایت AORUS RTX 3080 Ti Gaming Box به خوبی از پس چنین کارهایی برمی‌آید.

گیگابایت در طراحی این محصول علاقه‎‌مندان به نورپردازی را هم مدنظر قرار داده و از یک سیستم نورپردازی کوچک در آن استفاده کرده که می‌توان با استفاده از موتور RGB Fusion 2.0، آن را کنترل کرد.

کارت گرافیک RTX 3080 Ti مورد استفاده در این محصول اورکلاک نشده، بنابراین کاربران به فرکانس بوست پیش فرض ۱۶۶۵ مگاهرتز دسترسی پیدا می‌کنند. این Gaming Box از سه دیسپلی‌پورت ۱.۴ و دو پورت HDMI 2.1 بهره می‌برد.

اگرچه این محصول هم اکنون در وب‌سایت گیگابایت قرار دارد، اما هنوز جزئیاتی مانند قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر نشده. انتظار می‌رود این کارت گرافیک خارجی با قیمت بالایی وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی