ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی روی گوشی تاشو با دوربین سلفی دوگانه کار می‌کند

شیائومی امسال پتنت‌های زیادی را به ثبت رسانده که شامل گوشی‌های تاشو هم می‌شود. چند وقت پیش شاهد انتشار اطلاعاتی درباره می میکس فلیپ با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ بودیم و حالا پتنت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

شیائومی امسال پتنت‌های زیادی را به ثبت رسانده که شامل گوشی‌های تاشو هم می‌شود. چند وقت پیش شاهد انتشار اطلاعاتی درباره می میکس فلیپ با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ بودیم و حالا پتنت جدید شیائومی یک گوشی تاشو دیگر را به نمایش می‌گذارد.

این گوشی هوشمند جدید به یک مکانیزم تاشو ساده مجهز شده. شیائومی پتنت جدیدش را «سازمان جهانی مالکیت فکری» (WIPO) به ثبت رسانده است.

طبق این پتنت، گوشی شیائومی فلیپ از طراحی مشابه با می میکس فلیپ بهره می‌برد و به سمت داخل تا می‌شود. در حقیقت این گوشی هوشمند هم طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سامسونگ دارد، البته کره‌ای‌ها در آینده نزدیک و در تاریخ ۲۰ مرداد از نسل جدید محصولشان با نام گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی خواهند کرد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه به همراه نمایشگر دوم هستیم. در داخل این دستگاه یک نمایشگر بزرگتر قرار گرفته که حاشیه‌های کمی اطراف آن به چشم می‌خورند. در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش دوربین سلفی دوگانه قرار دارد.

گوشی تاشو شیائومی

از دیگر ویژگی‌های این گوشی تاشو شیائومی می‌توان به قرارگیری دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه اشاره کرد. در بخش پایینی آن حفره‌های اسپیکر و پورت USB Type-C قرار دارند.

از آنجایی که با یک پتنت روبه‌رو هستیم، تضمینی برای تولید آن وجود ندارد و شاید این محصول تنها به عنوان یک ایده باقی بماند. با وجود این موضوع، بازار گوشی‌های تاشو رو به گسترش است و شیائومی هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی دنیای موبایل، احتمالا در آینده نزدیک حضور گسترده‌تری در این بخش خواهد داشت.

شیائومی چندین ماه پیش از اولین گوشی تاشو خود با نام می میکس فولد رونمایی کرد که قیمت بالایی نسبت به پرچمدارهایش دارد، بنابراین با معرفی محصولی ارزان‌تر می‌تواند سهمش را در بازار گوشی‌های تاشو افزایش دهد. انتظار می‌رود این دستگاه همان می میکس فلیپ یا می فلیپ باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی