ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

افشای تصاویر زنده پیکسل ۶ پرو گوگل با طراحی سه رنگ و نمایشگر خمیده

گوگل احتمالا پیکسل 5a را در ماه اوت و پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را در ماه اکتبر معرفی می‌کند. مشخصات اصلی سری پیکسل ۶ چند روز پیش در گزارشی منتشر شد. حالا تصویر ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

گوگل احتمالا پیکسل 5a را در ماه اوت و پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را در ماه اکتبر معرفی می‌کند. مشخصات اصلی سری پیکسل ۶ چند روز پیش در گزارشی منتشر شد. حالا تصویر زنده مدل پرو این دستگاه به اینترنت آمده و طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه را نشان می‌دهد.

کانال یوتیوب TechDroider ویدیویی از پیکسل ۶ پرو منتشر کرده که در جلوی آن نمایشگر بزرگی با لبه‌های خمیده دیده می‌شود. در بالای این نمایشگر حفره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی قرار گرفته که اندازه بسیار کوچکی دارد. در اطراف این صفحه نمایش حاشیه‌های بسیار کمی به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار گرفته است.

پیکسل ۶ پرو در قاب عقب طراحی سه تکه متفاوتی دارد که در این نسخه در بالا به رنگ کرمی و در پایین به رنگ سفید دیده می‌شود. در نیمه بالایی بدنه نوار مشکی رنگی قرار گرفته که از لنزهای دوربین با چیدمان افقی میزبانی می‌کند. این دوربین ظاهرا سه لنز و یک فلش LED دارد. لنزی که به شکل مستطیلی پیداست هم احتمالا میزبان سیستم تصویربرداری پریسکوپی است.

در پایین قاب عقب علاوه بر لوگوی گوگل، شماره مدل GR1YH را می‌بینیم. این نام در گزارش‌های قبلی مربوط به دستگاهی با اسم رمز Raven بود که حدس زده می‌شد پیکسل ۶ پرو باشد.

اگرچه دستگاهی که در تصاویر موجود دیده می‌شود، شبیه رندرهای کامپیوتری پیکسل ۶ پرو است، ولی همچنان توصیه می‌کنیم که این طراحی را قطعی تلقی نکنید تا گزارش‌های بیشتری در این زمینه منتشر شود. گوشی‌های پیکسل معمولا توسط گوگل در آمریکا طراحی و در چین تولید می‌شوند، در نتیجه وجود جمله Made in the US در پایین قاب عقب کمی عجیب به نظر می‌رسد.

مطابق شایعات، پرچمدار بعدی گوگل باید یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی از نوع P-OLED با دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین عقب سه‌گانه با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی