ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده ژوئن ۲۰۲۱ را منتشر کرد

بنچمارک آنتوتو فهرست برترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ را منتشر کرد. در صدر این فهرست نام نوبیا رد مجیک ۶ دیده می‌شود و پس از آن موبایل‌های برند ایسوس و iQOO حضور ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

بنچمارک آنتوتو فهرست برترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ را منتشر کرد. در صدر این فهرست نام نوبیا رد مجیک ۶ دیده می‌شود و پس از آن موبایل‌های برند ایسوس و iQOO حضور دارند.

بر اساس رده‌بندی آنتوتو، رد مجیک ۶ در مدل مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی امتیاز ۸۴۲,۱۶۸ را به دست آورده و با اختلاف تقریبا ۲۵ هزار امتیازی بالاتر از ایسوس راگ فون ۵ قرار دارد. گوشی نوبیا از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و نمایشگر ۱۶۵ هرتزی دارد. امتیاز این دستگاه نسبت به ریلمی جی‌تی که در ماه گذشته در صدر فهرست آنتوتو قرار گرفته بود، حدود ۲۰ هزار واحد بیشتر شده است.

پس از راگ فون ۵ که امتیاز ۸۱۵,۶۲۸ را کسب کرده، نام iQOO 7 با ۸۱۵,۳۴۳ امتیاز دیده می‌شود. در رده‌های چهارم و پنجم هم ریلمی جی‌تی و شیائومی می ۱۱ اولترا قرار گرفته‌اند و به‌ترتیب ۸۱۳,۸۵۱ و ۷۹۷,۱۹۴ امتیاز دارند. نکته جالب توجه این است که همه دستگاه‌های موجود در این رده‌بندی از چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کنند. گلکسی S21 اولترا هم در رده هشتم به چشم می‌خورد.

آنتوتو همچنین فهرست برترین گوشی‌های میان‌رده ماه ژوئن در بازار چین را هم منتشر کرده که در صدر آن برای دومین ماه متوالی نام شیائومی می ۱۱ لایت با اسنپدراگون 780G مشاهده می‌شود. این دستگاه با امتیاز ۵۲۶,۲۸۲ اختلاف زیادی با آنر ۳۰ دارد که در جایگاه دوم قرار گرفته و با کرین ۹۸۵ امتیاز ۴۵۴,۵۲۸ را کسب کرده است. رده سوم در دست هواوی نوا ۷ است که با چیپست کرین ۹۸۵ از بنچمارک آنتوتو امتیاز ۴۵۳,۸۶۴ را به دست آورده است.

در ادامه می‌توانیم به ترتیب اسامی iQOO Z3 با اسنپدراگون 768G، هواوی نوا 7 SE با کرین 820، ریلمی 7 5G با دیمنسیتی 800U، شیائومی می 10T لایت 5G با اسنپدراگون 750G، ریلمی نارزو ۳۰ پرو 5G با دیمنسیتی 800U، اوپو رینو 5 5G با اسنپدراگون 765G و ریلمی X7 5G را با دیمنسیتی 800U ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی