ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Heroes Infinity؛ داستان جنگجوی کوه المپ

اگر دنبال یک عنوان نقش آفرینی و استراتژیک می‌گردید که گیم‌پلی کوتاهی داشته باشد و بتواند زمان‌های کوتاه استراحتتان را کمی هیجان انگیز کند، بازی Heroes Infinity گزینه‌ی مناسبی است. این بازی رایگان‌ است اما ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

اگر دنبال یک عنوان نقش آفرینی و استراتژیک می‌گردید که گیم‌پلی کوتاهی داشته باشد و بتواند زمان‌های کوتاه استراحتتان را کمی هیجان انگیز کند، بازی Heroes Infinity گزینه‌ی مناسبی است. این بازی رایگان‌ است اما امکان استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای را هم فراهم کرده که با توجه به تعادل سیستم پرداخت احتمالا نیازی به آن نخواهید داشت.

گیم‌پلی بازی دو بخش داستانی و غیر داستانی دارد اما اگر بخواهیم صادقانه بررسی کنیم، باید گفت که بخش داستانی چندان هم روایت محور نیست. گیم‌پلی اصلا وابستگی‌ای به داستان ندارد و فقط به شما گفته می‌شود که در نقش یکی از قهرمانان کوه المپ قرار گرفته‌اید که دارد به خدایان کمک می‌کند تا جهان را نجات بدهند و گیم‌پلی مشابه همان چیزی است که در بخش غیر داستانی می‌بینیم.

در بخش غیر داستانی بازی Heroes Infinity، شما کار را با یک قهرمان شروع می‌کنید و یک بخش آموزش را می‌گذرانید تا حرکات قهرمان اصلی با شمشیر را یاد بگیرید و نحوه‌ی ارتقا و دریافت هیرو جدید را هم یاد بگیرید. در هر دست بازی که مدت زمان کوتاهی هم دارد، شما با لشکری از دشمنان روبرو هستید که ناگهان با هم روی سرتان می‌ریزند و شما باید همه را از سر راه بردارید.

در بخش غیر داستانی حالت‌های زیادی وجود دارند مثلا وقتی به مرحله‌ی بیستم برسید، می‌توانید در قالب یک تیم پنج‌نفره به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان رقابت کنید. علاوه بر این دو مود Super Boss و Boss Party فقط به باس فایت اختصاص دارند، در مود Star Gates باید هیروهای دیگر را نجات بدهید و در حالت Skyscraper هم در هر مرحله سطح سختی بسیار بالا می‌رود.

در انتهای هر مرحله هم یک دشمن قوی‌تر را ملاقات می‌کنید که تقریبا می‌توان گفت یک باس فایت کوچک است. پس از به پایان رسیدن هر دور بازی امتیاز و آیتم‌های مختلف دریافت می‌کنید. بعد از اینکه کمی در گیم پلی جلو می‌روید، قهرمان‌های بیشتری هم در لیستتان قرار می‌گیرند که نقش کاراکترهای ساپورت را ایفا خواهند کرد.

هر یک از قهرمان‌ها قابل ارتقا هستند و هر چه آیتم‌های قوی‌تری را برایشان انتخاب کنید، قدرتمندتر می‌شوند. این کار کاملا ضروری است زیرا هر چه جلو می‌روید با دشمنان سرسخت‌تری هم روبرو هستید. برای دریافت سریع‌تر قهرمان‌ها می‌توانید از پرداخت درون برنامه‌ای هم استفاده کنید اما سرعت پیش‌رفت بازی کاملا متعادل است و حتی بدون استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای هم مشکلی پیش نمی‌آید.

طراحی بصری بازی Heroes Infinity بسیار خوب است زیرا با ترکیب طراحی دو بعدی با کیفیت و انیمیشن‌های جذاب روبرو هستیم که نتیجه‌ی چشم‌نوازی را به نمایش می‌گذارند. علاوه بر طراحی بصری جذاب، جلوه‌های صوتی بازی هم کاملا با تم بازی هم‌خوانی دارند و تجربه‌ی بازی را جذاب‌تر می‌کنند.

با توجه به تمام ویژگی‌های موجود در بازی می‌توان گفت که بازی Heroes Infinity ارزش تجربه کردن را دارد اما به یاد داشته باشید که اگر به دنبال یک داستان قوی هستید، این بازی برای شما رضایت بخش نیست و بیشتر برای کسانی مناسب است ک از گیم‌پلی مبارزاتی لذت می‌برند. برای دانلود بازی می‌توانید از لینک های انتهای مطلب استفاده کنید.

Heroes Infinity

Heroes Infinity

سازنده: DIVMOB قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 444/229 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی