ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: آیپد مینی جدید پاییز امسال از راه می‌رسد

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش درباره نسل جدید آیپد مینی اپل با طراحی تازه هستیم و حالا به گفته بلومبرگ، باید منتظر عرضه این محصول در پاییز سال جاری میلادی باشیم. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها همچنان ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش درباره نسل جدید آیپد مینی اپل با طراحی تازه هستیم و حالا به گفته بلومبرگ، باید منتظر عرضه این محصول در پاییز سال جاری میلادی باشیم. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها همچنان در حال کار روی آی‌مک با نمایشگر بزرگتر از ۲۴ اینچ و چیپ اپل سیلیکون هستند.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی گزارشگر بلومبرگ به نام «مارگ گورمن»، آیپد مینی جدید همین پاییز از راه می‌رسد. به گفته این منبع، کوپرتینویی‌ها در این تبلت جدید از طراحی مشابه آیپد ایر استفاده خواهند کرد و آن را به جدیدترین پردازنده مجهز می‌کنند. گورمن این تبلت جدید را بزرگترین بازطراحی آیپد مینی در تاریخ ۹ ساله‌اش می‌داند.

آیپد مینی جدید

اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۹ تبلت آیپد مینی را با چیپ A12 Bionic و پشتیبانی از اپل پنسل بروزرسانی کرد. در اوایل سال گذشته میلادی تحلیلگر مطرح محصولات اپل یعنی «مینگ-چی کو» اعلام کرد که در نیمه اول ۲۰۲۱ نسل بعدی آیپد مینی با نمایشگر ۸.۵ تا ۹ اینچ از راه می‌رسد، اما چنین اتفاقی رخ نداد و ظاهرا باید منتظر عرضه آن در پاییز باشیم.

گورمن همچنین در جدیدترین گزارش خود به ادامه توسعه آی‌مک بزرگتر با چیپ اپل سیلیکون اشاره کرده. به گفته این منبع، آی‌مک جدید با طراحی تازه جایگزین آی‌مک ۲۷ اینچی با پردازنده اینتل می‌شود. این محصول احتمالا از چیپ M1X یا M2X بهره می‌برد، البته جزئیات بیشتری درباره این تراشه‌ها منتشر نشده است.

بلومبرگ در ماه مه در گزارشی از توقف توسعه این آی‌مک از سوی اپل خبر داده بود. این گزارش گفته بود که کوپرتینویی‌ها روی مدل ۲۴ اینچی این کامپیوتر تمرکز کرده‌اند، اما حالا ظاهرا پس از عرضه این محصول دوباره به سراغ نسخه بزرگترش رفته‌اند.

این احتمال وجود دارد که آی‌مک ۲۷ اینچی همراه با نسل جدید مک‌بوک پرو ۱۶ و ۱۴ اینچی تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی شود، هرچند نمی‌توان در این زمینه چندان مطمئن بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۲۱ تیر ۱۴۰۰

    جالب بود

مطالب پیشنهادی