ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«استیو وزنیاک» هم‌بنیانگذار اپل: بیت کوین معجزه ریاضی است و به آینده آن امیدوارم

رمزارزها و خصوصا بیت کوین مورد توجه بسیاری قرار دارد. «استیو وزنیاک»، هم‌‌بنیانگذار اپل می‌گوید با وجودی که خودش روی بیت کوین سرمایه‌گذاری نکرده ولی آن را معجزه ریاضی می‌داند و به آینده‌اش امیدوار است. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

رمزارزها و خصوصا بیت کوین مورد توجه بسیاری قرار دارد. «استیو وزنیاک»، هم‌‌بنیانگذار اپل می‌گوید با وجودی که خودش روی بیت کوین سرمایه‌گذاری نکرده ولی آن را معجزه ریاضی می‌داند و به آینده‌اش امیدوار است.

استیو وزنیاک یکی از طرفداران بیت کوین است و طی سال‌های اخیر بارها به شکل‌های مختلف به این موضوع اشاره کرده است. در آگوست ۲۰۱۸، وی اعلام کرد که با یکی از شرکت‌های حوزه رمزارزها همکاری می‌کند. وی بارها به شکل‌های مختلفی در مورد بیت کوین صحبت کرده است.

از نظر وزنیاک بیت کوین به نوعی شبیه اینترنت است. وی می‌گوید فناوری بیت کوین وی را بسیار شگفت زده می‌کند. البته چند ماه قبل از اینکه وی بیت کوین را با اینترنت مقایسه کند، در مجمع تجارت نوردیک در سوئد یه یکی از حاضران گفته بود که علاقه چندانی به این رمزارز ندارد.

استیو وزنیاک بیت کوین

در ان مقطع زمانی وزنیاک در یکی از مصاحبه‌های خود گفت:

«من هم بیت کوین داشتم و داشتم روند حرکت آن را امتحان می‌کردم ولی وقتی قیمت بیت کوین بالا رفت دوست نداشتم به یکی از افرادی تبدیل شوم که فقط افزایش قیمت بیت کوین را تماشا می‌کنند و آنقدر غرق تماشای آن می‌شود تا ببیند اعداد و ارقام چگونه تغییر می‌کنند.»

وزنیاک در سخنرانی خود در رویداد تلنت لند جالیسکو (Talent Land Jalisco 2021) مجددا به نظریه قبلی خود در مورد بیت کوین اشاره کرد و تاکید کرد روی بیت کوین سرمایه‌گذاری نمی‌کند. در این رویداد کاملا آنلاین، بیش از دو میلیون نفر شرکت کننده در حوزه فناوری، فناوری و پروژه‌های کارآفرینی حضور داشتند.

وزنیاک علی‌رغم اینکه می‌گوید روی بیت کوین سرمایه‌گذاری نمی‌کند، اما فناوری آن را شبیه معجزه ریاضی می‌داند. استیو وزنیاک رمزارز «WOZX» را برای شرکت «Efforce» توسعه داد تا بتواند روی توسعه رمزارزهایی با مصرف انرژی کم کار کند. در حال حاضر هر WOZX با قیمت تقریبی ۰.۷۱۹ دلار معامله می‌شود و طی دو هفته گذشته رشد ۴۳.۳ درصدی و طی یک ماه رشد ۱۴ درصدی را ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی