ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نهنگ دوران ساتوشی بعد از ۹ سال بیدار شد؛ انتقال ۷۹۱ بیت کوین به ارزش ۲۶ میلیون دلار

به گزارش «Whale Alert»، کیف پول رمزارزی که احتمالا مربوط به دوران ساتوشی بوده و به مدت حدود ۹ سال و یک ماه هیچ نقل و انتقالی انجام نداده،‌ ۷۹۱ بیت کوین را منتقل کرده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

به گزارش «Whale Alert»، کیف پول رمزارزی که احتمالا مربوط به دوران ساتوشی بوده و به مدت حدود ۹ سال و یک ماه هیچ نقل و انتقالی انجام نداده،‌ ۷۹۱ بیت کوین را منتقل کرده است.

ظاهرا این کیف پول دیجیتالی در تمام این مدت حدود ده سال هیچ نقل و انتقالی انجام نداده است و به تازگی مجددا فعال شده است. این کیف پول دیجیتال حاوی ۷۹۱ بیت کوین معادل ۲۶,۲۵۰,۹۱۷ دلار با احتساب قیمت بیت کوین برابر با حدود ۳۳,۱۸۹ دلار می‌شود.

گفته می‌شود این کیف پول پس از ناپدید شدن ساتوشی ناکاموتو خالق ناشناس بیت کوین ایجاد شده است و آخرین نقل و انتقال آن به دوران ساتوشی ناکاموتو باز می‌گردد. در آن مقطع زمانی تنها راه ذخیره‌سازی بیت کوین، استخراج آن بوده است و در آن بازه زمانی اولین صرافی نیز Mt. Gox بوده که در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد.

برخی کاربران توییتر در مورد صاحب کیف پول دیجیتال توییت‌های مختلفی به اشتراک گذاشته‌اند که وی حدود ۹ سال نتوانسته رمز عبور کیف پول را بازیابی کند و احتمالا آن را فراخوانی کرده است.

گفته می شود در اوایل سال جاری میلادی و حدودا در ماه‌های بهمن و اسفند ۱۳۹۹ حجم زیادی در حدود ۵۰۰۰ و کمی بیشتر از ۲۰۰۰ بیت کوین توسط خالق این رمزارز منتقل شده است. در گذشته معمولا چنین نقل و انتقال‌هایی روی قیمت بیت کوین در بازار تاثیرگذار بود و می‌توانست نوساناتی را ایجاد کند. حال باید دید خبر جدید آیا قدرت لازم برای ایجاد موج جدیدی در بازار خواهد داشت یا خیر.

شایعه‌های مختلفی در مورد تصمیم اپل مبنی بر خرید بیت کوین نیز منتشر شده و گفته می‌شود این شرکت قصد دارد رقمی به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کند. باید دید آیا این خبر به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر. در صورت تایید، این خرید اپل می‌تواند نوسان دیگری در بازار نوسانی رمزارزها ایجاد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • limonad
    limonad | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

    تو تیتر خبر ارزش بیتکوین‌ها باید ۲۶۰ میلیون باشه

  • Ali ghasemian
    Ali ghasemian | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

    بیت کوین و رمزارز یک سرطان هست که جان جهان افتاده بدون پشتوانه و فقط مصرف برق، افرادی مثل ماسک ابتدا خرید و بعد گفت میخوام بخرم، رفت بالا ، به اندازه خرید خودش فروخت و حالا اپل داره جا پای اون میزاره

    رمز ارز در ظاهر حکومت ها روش تسلط ندارند، زمانی که کشورهایی مثل ایران از سر تحریم ناچار سرمایه خودشون رو کردن رمز ارز با ایجاد قوانینی اون رو بی ارزش میکنند نمیشه این همه دنیا به دنبال fatf باشه بعد راه دور زدن اون رو باز بزارند، بلایی که در بورس ایران سر مردم اومد، قرار هست در رمزارز سر خودشون بیاد، منتظر این اتفاق باشید.

    • abolfazlm1384
      abolfazlm1384 | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

      وقتی اندازه گاو نمیفهمی اما دهنت باز میشه...

      • mahdiyardelavari
        mahdiyardelavari | ۲۳ تیر ۱۴۰۰

        از گاو گذشته 🤣🤣

مطالب پیشنهادی