ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل شرکت جدیدی را به زنجیره تامین نمایشگر Mini-LED مک‌بوک پرو اضافه کرد

اپل ظاهرا در حال آماده شدن برای تقاضای بالای خریداران مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی نسل بعد است و به همین خاطر پیش از معرفی، یک تامین‌کننده جدید را به زنجیره تامین نمایشگرهای Mini-LED ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

اپل ظاهرا در حال آماده شدن برای تقاضای بالای خریداران مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی نسل بعد است و به همین خاطر پیش از معرفی، یک تامین‌کننده جدید را به زنجیره تامین نمایشگرهای Mini-LED خود اضافه کرده است.

به گزارش دیجی‌تایمز، اپل شرکت Luxshare Precision Industry را به‌عنوان دومین تامین‌کننده SMT برای نمایشگرهای Mini-LED لپ‌تاپ‌های خود به زنجیره تامین اضافه کرده است. این شرکت قبلا به منظور تامین قطعات SMT برای آیپد پرو Mini-LED فقط با Taiwan Surface Mounting Technology قرارداد داشت.

مدل‌های جدید مک‌بوک پرو احتمالا به خاطر تغییرات جذاب و جدید خود با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها علاوه بر تراشه جدید اپل سیلیکون برای نخستین بار بعد از سال ۲۰۱۶ ظاهری تازه خواهند داشت و با لبه‌های تخت و بدون تاچ بار به بازار می‌آیند.

دیجی‌تایمز می‌گوید نسل جدید مک‌بوک پرو در سه‌ماهه چهارم امسال یعنی در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر عرضه می‌شوند. این نشریه قبلا به نقل از برخی منابع گفته بود که احتمال عرضه در انتهای سه‌ماهه سوم هم وجود دارد، ولی در پیش‌بینی جدید آن‌ها مطابقت بیشتری با انتظارات بازار دیده می‌شود. اپل پارسال یک مک‌بوک پرو جدید را با همان ظاهر آشنا اما تراشه M1 معرفی کرد. حالا انتظار داریم که نسل جدید مک‌بوک پرو بسیار جذاب‌تر از نسخه نوامبر ۲۰۲۰ باشد.

اپل نخستین بار در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی از نمایشگر Mini-LED استفاده کرد. این دستگاه در ماه آوریل معرفی شد اما به خاطر تقاضای زیاد و مشکلات تولید در ماه مه به بازار آمد. شرایط کمبود جهانی تراشه که حداقل تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند و ممکن است چند سال طول بکشد، شرایط را برای همه شرکت‌های دنیای فناوری دشوار کرده و اپل هم از این قاعده مستثنی نیست.

پیش‌تر در گزارشی اعلام شده بود که مک‌بوک پرو بعدی بدون نوشته پایین نمایشگر به بازار می‌آید و احتمالا از تراشه M1X استفاده خواهد کرد. این لپ‌تاپ همچنین ممکن است درگاه کارت حافظه SD UHS-II داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی