ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ از قلم S Pen پرو پشتیبانی می‌کند

سامسونگ برای معرفی گوشی‌های تاشو جدیدش آماده می‌شود و در حالی که امسال خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود، پشتیبانی از قلم S Pen به گلکسی زد فولد ۳ اضافه می‌شود. حالا مشخص ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

سامسونگ برای معرفی گوشی‌های تاشو جدیدش آماده می‌شود و در حالی که امسال خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود، پشتیبانی از قلم S Pen به گلکسی زد فولد ۳ اضافه می‌شود. حالا مشخص شده این موبایل تاشو از قلم S Pen پرو پشتیبانی می‌کند.

گلکسی S Pen پرو سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۱ در کنار نسخه استاندارد برای گلکسی S21 اولترا معرفی شد، اما تا به امروز کره‌ای‌ها آن را روانه بازار نکرده‌اند. حالا این قلم با شماره مدل EJ-P5450 از سوی FCC تاییدیه دریافت کرده که دستگاه‌های سازگار با آن را مشخص می‌کند.

با توجه به چنین تاییدیه‌ای، باید منتظر عرضه قلم جدید سامسونگ در آینده نزدیک باشیم. طبق این تاییدیه، قلم S Pen پرو با گلکسی نوت ۱۰ لایت، گلکسی S21 اولترا 5G، گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا، تبلت‌های سری گلکسی تب S7، گلکسی تب S6 و گلکسی زد فولد ۳ 5G سازگار خواهد بود و البته به رابط کاربری One UI 3.1 یا جدیدتر هم نیاز دارد.

گلکسی زد فولد ۳ S Pen

این قلم جدید سامسونگ از ارتباط بلوتوث LE بهره می‌برد که به معنای پشتیبانی از قابلیت‌هایی مانند Air Actions خواهد بود. این قلم همچنین نسبت به مدل استاندارد ابعاد بزرگتری دارد و به یک باتری داخلی هم مجهز شده است.

در حال حاضر نمی‌دانیم سامسونگ چنین قلمی را درون جعبه گلکسی زد فولد ۳ قرار می‌دهد یا اینکه کاربران باید آن را بطور جداگانه سفارش دهند. البته انتظار داریم که با توجه به کاهش قیمتی که گزارش‌ها از آن خبر می‌دهند، قلم S Pen پرو بطور جداگانه فروخته شود.

سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد از جدیدترین محصولاتش شامل گلکسی زد فولد ۳، زد فلیپ ۳، گلکسی بادز ۲ و گلکسی واچ ۴ رونمایی می‌کند و احتمال معرفی گلکسی S21 FE هم در این مراسم وجود دارد. گلکسی زد فولد ۳ در کنار پشتیبانی از قلم، احتمالا به دوربین سلفی زیر نمایشگر هم مجهز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی