ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکایت کاربران از خرابی نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ [تماشا کنید]

اینکه نمایشگر یک گوشی هوشمند خراب شود و دیگر کارایی لازم را نداشته باشد، موضوع غیرمعمول یا عجیبی نیست و در تمام برندها شاهد چنین موضوعی بوده‌ایم. اما حالا شماری از کاربران گوشی‌های سری گلکسی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

اینکه نمایشگر یک گوشی هوشمند خراب شود و دیگر کارایی لازم را نداشته باشد، موضوع غیرمعمول یا عجیبی نیست و در تمام برندها شاهد چنین موضوعی بوده‌ایم. اما حالا شماری از کاربران گوشی‌های سری گلکسی S20 نسبت به این موضوع شکایت می‌کنند و از خرابی بی‌دلیل نمایشگر دستگاه‌ خود خبر می‌دهند.

اولین گزارش درباره خرابی نمایشگر این پرچمدارهای سامسونگ به مه ۲۰۲۱ برمی‌گردد، اما از آن زمان تا به امروز شاهد افزایش تعداد گزارش‌ها هستیم. اکثر این گزارش‌ها مربوط به گلکسی S20 پلاس و S20 اولترا می‌شوند.

در اکثر این گزارش‌ها، با نمایش خطوط جاروب (Scan Lines) روی نمایشگر روبه‌رو هستیم که پس از مدتی نمایشگر را کاملا سفید یا سبز می‌کنند. در نهایت کاربر دیگر نمی‌تواند از دستگاهش استفاده کند و نمایشگر پرچمدار سامسونگ بلااستفاده می‌شود.

در انجمن سامسونگ، یکی از مسئولین گفتگو به کاربران پیشنهاد کرده دستگاه را در حالت Safe Mode بوت کرده و آن را ریست کنند. با توجه به پاسخ‌هایی که به چنین پیشنهادی داده شده، به نظر می‌رسد با این روش کاربران کار به جایی نمی‌برند و خرابی نمایشگر سری گلکسی S20 برطرف نمی‌شود.

به گفته اکثر کاربران، تنها راه رفع این مشکل تعویض نمایشگر است و البته بسیاری از آن‌ها برای چنین کاری هزینه بالایی پرداخت کرده‌اند و خبری از پوشش گارانتی هم نیست. سامسونگ هنوز در این زمینه اظهارنظری نکرده است.

این اولین باری نیست که با مشکل نمایشگر در گوشی‌های سامسونگ روبه‌رو می‌شویم و برای مثال می‌توان به مشکلات گلکسی S20 FE اشاره کرد. البته این دستگاه با مشکل سخت‌افزاری روبه‌رو نبود و کره‌ای‌ها توانستند با آپدیت نرم افزاری آن را برطرف کنند، اما کاربران سری گلکسی S20 با مشکل سخت افزاری دست و پنجه نرم می‌کنند و نیازمند تعویض قطعه است.

چند وقت پیش هم کاربران نسبت به مشکل تخلیه سریع باتری گلکسی S21 اولترا شکایت داشتند که البته سامسونگ با انتشار یک بروزرسانی این مشکل را برطرف کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی