ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل و قیمت وان پلاس نورد ۲ پیش از معرفی رسمی

وان پلاس نورد ۲ در تاریخ ۳۱ تیرماه (‌۲۲ ژوئیه) رسما رونمایی می‌شود. حالا پیش از معرفی رسمی، مشخصات کامل و قیمت احتمالی آن فاش شده‌اند. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، احتمالا با گران‌ترین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

وان پلاس نورد ۲ در تاریخ ۳۱ تیرماه (‌۲۲ ژوئیه) رسما رونمایی می‌شود. حالا پیش از معرفی رسمی، مشخصات کامل و قیمت احتمالی آن فاش شده‌اند. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، احتمالا با گران‌ترین موبایل سری نورد روبه‌رو می‌شویم.

به نظر می‌رسد نسخه پایه وان پلاس نورد ۲ با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، قیمتی حدود ۴۰۰ تا ۴۳۰ دلار و نسخه دیگر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۴۶۹ دلاری خواهد داشت. این در حالی است که نسخه پایه وان پلاس نورد با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۳۳۵ دلار و نسخه قدرتمندتر با رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت رم با قیمت ۳۷۵ دلار عرضه شد.

وان پلاس به صورت رسمی تایید کرده که این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۴۳ اینچی Fluid AMOLED و بهره‌مندی از نسخه مخصوص چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰، رابط کاربری OxygenOS 11 همراه با ۲ بروزرسانی اصلی سیستم عامل و ۳ سال آپدیت امنیتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این دستگاه همچنین به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز می‌شود.

وان پلاس نورد ۲

چنین رویکردی مطابق سیاست شرکت در آپدیت‌ مربوط به وان پلاس نورد و وان پلاس نورد CE است. سری نورد N تنها یک بروزرسانی سیستم عامل را دریافت کرده‌اند.

براساس اطلاعاتی که تاکنون در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده، ظاهرا وان پلاس نورد ۲ نیز مانند وان پلاس ۹ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 بهره می‌برد که دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. به نظر می‌رسد وان پلاس تصمیم گرفته نسل جدید گوشی‌های نورد را با دوربین قوی‌تری به بازار عرضه کند.

انتظار می‌رود وان پلاس نورد ۲ در دو ترکیب رنگ طوسی (Gray Sierra) و آبی (Blue Haze) به بازار عرضه شود. البته ظاهرا قرار است نسخه ویژه‌‌ای به نام Green Woods نیز به بازار عرضه شود که احتمالا قیمت بالاتری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی