ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش آیفون ۱۳
تکنولوژی

بلومبرگ: اپل می‌خواهد تولید آیفون ۱۳ تا پایان ۲۰۲۱ به ۹۰ میلیون دستگاه برسد

نزدیک به دو ماه دیگر باید منتظر رونمایی از جدیدترین آیفون‌های اپل باشیم و ظاهرا کوپرتینویی‌ها به فروش بالای آن‌ها امید زیادی دارند چرا که طبق گزارشی جدید، از تامین‌کنندگان خواسته‌اند تا پایان ۲۰۲۱ نزدیک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

نزدیک به دو ماه دیگر باید منتظر رونمایی از جدیدترین آیفون‌های اپل باشیم و ظاهرا کوپرتینویی‌ها به فروش بالای آن‌ها امید زیادی دارند چرا که طبق گزارشی جدید، از تامین‌کنندگان خواسته‌اند تا پایان ۲۰۲۱ نزدیک به ۹۰ میلیون سری آیفون ۱۳ تولید کنند.

بلومبرگ در گزارش جدیدش با استناد به منابع آگاه به این موضوع اشاره کرده که اپل معمولا برای دوره مربوط به معرفی آیفون‌های جدید، به تامین‌کنندگان سفارش تولید ۷۵ میلیون دستگاه را می‌دهد. با این وجود امسال می‌خواهد میزان تولید ۲۰ درصد بیشتر شود و به ۹۰ میلیون دستگاه برسد.

دلیل اصلی این موضوع، امید اپل به فروش بالاتر آیفون‌های جدید به علت گسترش واکسیناسیون در کشورهای مختلف است. علاوه بر این، با دومین نسل آیفون با پشتیبانی از شبکه 5G روبه‌رو هستیم و حالا این شبکه ارتباطی در کشورهای بیشتری وجود دارد، بنابراین شاید کاربران بیشتری به دنبال ارتقای دستگاه خود باشند.

آیفون ۱۳ اپل

به گفته بلومبرگ، تغییرات آیفون ۱۳ اپل نسبت به آیفون ۱۲ که با لبه‌های تخت وارد بازار شد، بیشتر خواهد بود. سری آیفون ۱۳ (یا آیفون 12S) با ابعاد یکسان با نسل گذشته یعنی نمایشگرهای ۵.۴ تا ۶.۷ اینچی و با اسم رمزهای D63 ،D17 ،D16 و D64 از راه می‌رسند.

حداقل یکی از مدل‌های جدید آیفون از نمایشگر LTPO بهره می‌برد که می‌تواند رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار دهد. برای اولین بار شاهد چنین ویژگی در آیفون خواهیم بود، هرچند کاربران اپل در گذشته آن را در آیپد پرو تجربه کرده‌اند. علاوه بر این، گفته می‌شود اپل ابعاد ناچ بالای نمایشگر این سری را هم کاهش می‌دهد.

نسل بعدی آیفون‌ها با دوربین ارتقا یافته‌ای از راه می‌رسد و ابعاد ماژول دوربین هم افزایش پیدا می‌کند. این محصولات به چیپ A15 Bionic مجهز می‌شوند که با وجود حفظ ۶ هسته پردازشی، قدرت و سرعت بالاتری نسبت به A14 Bionic خواهد داشت. بلومبرگ در گزارش خود گفته اپل مشغول آزمایش آیفون بدون ناچ و تاچ آیدی زیر نمایشگر است، اما نباید منتظر چنین محصولی در سال ۲۰۲۱ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی