ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

می پد ۵
تکنولوژی

شیائومی می پد ۵ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ وات از FCC تاییدیه دریافت کرد

مدتی است که خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد تبلت جدید شیائومی با نام «شیائومی می پد ۵» منتشر می‌شود و اکنون پیش از رونمایی رسمی، این دستگاه‌ تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) را دریافت کرده‌ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

مدتی است که خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد تبلت جدید شیائومی با نام «شیائومی می پد ۵» منتشر می‌شود و اکنون پیش از رونمایی رسمی، این دستگاه‌ تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) را دریافت کرده‌ است که خبر از برخی مشخصات آن می‌دهد.

تبلت می پد ۵ شیائومی با شماره مدل 21051182G موفق به دریافت گواهی FCC‌ شده‌ است و مستندات ارائه شده نشان می‌دهد تبلت مورد نظر در سمت نرم‌افزار از رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ پشتیبانی می‌کند و به همراه فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی و قابلیت‌های Wi-Fi دو‌گانه عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود نسخه پایه تبلت می پد ۵ شیائومی از چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ و باتری دو سلولی ۴۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره ببرد که ظرفیت کلی باتری آن را به ۸۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رساند.

همچنین هفته گذشته شاهد صدور گواهینامه MIIT تبلت می پد ۵ پرو شیائومی با شماره مدل M2105K81C بودیم که تایید می‌کرد این دستگاه از شبکه ۵G و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ پشتیبانی می‌کند. شیائومی می پد ۵ پرو به نمایشگر ۱۱ اینچی مجهز می‌شود که از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود نمایشگر این تبلت از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی کند که این میزان مقاومت برای قلم شیائومی مناسب خواهد بود.

این تبلت‌ها تنها محصولات جدید شیائومی نخواهند بود و این کمپانی معرفی دستگاه‌های دیگری را هم مدنظر دارد که برای مثال می‌توان به گوشی پرچمدار می میکس ۴ اشاره کرد. می میکس ۴ که احتمالا میزبان جدیدترین فناوری‌های بازار خواهد بود، با دوربین سلفی زیر نمایشگر از راه می‌رسد و البته به رابط کاربری جدید MIUI 13 مجهز خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی درباره این رابط کاربری منتشر نشده، اما اگر در تابستان منتشر شود، مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود.

انتظار می‌رود پس از مدتی شاهد انتشار MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ باشیم و پرچمدارهای شیائومی در دو سال اخیر آن را دریافت کنند. اندروید ۱۲ چند ماه گذشته در کنفرانس گوگل I/O 2021 رسما معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی