ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجیک بوک
تکنولوژی

آنر نسخه ۲۰۲۱ لپ‌تاپ‌های مجیک‌ بوک ۱۴ و ۱۵ را با پشتیبانی از ویندوز ۱۱ معرفی کرد

آنر از نسخه‌ ۲۰۲۱ لپ‌تاپ‌های مجیک‌ بوک ۱۴ و ۱۵ سبک و باریک خود با پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD و پشتیبانی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد. هر دو لپ‌تاپ از طراحی بدنه کاملا ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

آنر از نسخه‌ ۲۰۲۱ لپ‌تاپ‌های مجیک‌ بوک ۱۴ و ۱۵ سبک و باریک خود با پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD و پشتیبانی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد.

هر دو لپ‌تاپ از طراحی بدنه کاملا فلزی و حاشیه‌های نازکی بهره می‌برند که اطراف نمایشگر آن را احاطه کرده است. مجیک‌ بوک ۱۴ از نمایشگر ۱۴ اینچی FHD IPS بهره می‌برد که دارای گواهینامه TÜV Rheinland Low Blue Light و Flicker Free است. برادر بزرگتر نیز از نمایشگر ۱۵ اینچی مشابه بهره می‌برد که نسبت نمایشگر آن به بدنه ۸۷ درصد است.

مجیک‌ بوک

نکته قابل توجه این لپ‌تاپ‌ها به ابعاد و طراحی آن‌ها مربوط می‌شود که ضخامت نسخه ۱۴ اینچی فقط ۱۵.۹ میلی متر و وزن آن ۱.۳۸ کیلوگرم است. حتی حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن نیز تنها ۴.۸ میلی متر ضخامت دارد. از سوی دیگر، مجیک‌ بوک ۱۵ دارای ضخامت ۱۶.۹ میلی متر و وزن ۱.۵۴ کیلوگرمی است و حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن ۵.۳ میلی متر ضخامت دارد.

هر دو لپ‌تاپ از جدیدترین پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD بهره می‌برند که این پردازنده به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم دو کاناله DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه  SSD از نوع NVMe PCIe همراه می‌شود.

علاوه بر این، هر دو لپ‌تاپ جدید این شرکت از استانداردهای WiFi 6 نیز پشتیبانی می کنند و آنر همچنین اعلام کرده که این دستگاه‌ها از زمان ارائه بروزرسانی جدید مایکروسافت، از ویندوز ۱۱ نیز پشتیبانی خواهند کرد.

مجیک‌ بوک

فروش نسخه جدید لپ‌تاپ‌های آنر از ۲۹ تیرماه آغاز می‌شود و قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

  • مجیک‌بوک ۱۴ با پردازنده رایزن ۵ ۵۵۰۰U: تقریبا ۷۰۰ دلار آمریکا
  • مجیک‌بوک ۱۴ با پردازنده رایزن ۷ ۵۷۰۰U: تقریبا ۷۶۰ دلار آمریکا
  • مجیک‌بوک ۱۵ با پردازنده رایزن ۵ ۵۵۰۰U: تقریبا ۷۱۲ دلار آمریکا

آنر همچنین تخفیف ویژه‌ای برای اولین خریداران مجیک‌ بوک ۱۴ با پردازنده رایزن ۵ و مجیک‌ بوک ۱۵ ارائه کرده است که به ترتیب تقریبا ۶۵۰ دلار و ۶۶۵ دلار محاسبه خواهند شد. همچنین آنر پیش از این نیز لپ‌تاپ‌های خود را به همراه پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی