ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای تقویت سرویس تی‌وی پلاس به دنبال خرید استودیو A24 بوده است

اپل ظاهرا در حال مذاکره با استودیو مستقل فیلم‌سازی A24 است تا این شرکت را برای تقویت سرویس اپل تی‌وی پلاس به زیرمجموعه خود اضافه کند. استودیو A24 قبلا در ساخت فیلم On The Rocks ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

اپل ظاهرا در حال مذاکره با استودیو مستقل فیلم‌سازی A24 است تا این شرکت را برای تقویت سرویس اپل تی‌وی پلاس به زیرمجموعه خود اضافه کند. استودیو A24 قبلا در ساخت فیلم On The Rocks اثر «سوفیا کاپولا» با اپل همکاری کرده بود.

خبرگزاری ورایتی به نقل از منابع آگاه می‌گوید استودیو A24 اخیرا به دنبال مشتری برای فروش این شرکت بوده و به دنبال رقمی در حدود ۲.۵ تا ۳ میلیارد دلار می‌گردد. در طول ۱۸ ماه گذشته خریداران مختلفی با این استودیو گفتگو داشته‌اند ولی A24 هنوز تصمیمی درباره پیشنهادهای خریداران نگرفته است.

اپل هم یکی از شرکت‌هایی است که با A24 صحبت کرده و از آن‌ها خواسته تا طی یک قرارداد چند ساله برای سرویس تی‌وی پلاس فیلم بسازند. منابع معتبر می‌گویند کوپرتینویی‌ها این پیشنهاد را زمانی ارائه دادند که همکاری‌شان در سال ۲۰۱۸ با A24 شروع شد. ولی گفتگوی بقیه شرکت‌ها دیرتر با این استودیو انجام شده است. در حال حاضر مشخص نیست که اپل در مذاکرات خود چه مبلغی را پیشنهاد کرده و نمی‌دانیم که این شرکت هنوز هم به دنبال خرید A24 است یا خیر.

On The Rocks

شرکت فیلم‌سازی A24 در سال ۲۰۱۲ توسط «دنیل کتز» و «دیوید فنکل» تاسیس شد. اولین فیلم آن‌ها A Glimpse Inside the Mind of Charles Swan III نام داشت که نتوانست توجه مخاطبان را جلب کند، اما فیلم‌های بعدی این استودیو نه تنها از نظر تجاری موفق بودند، بلکه نظر منتقدان را هم جلب کردند.

استودیو A24 به‌تازگی با آثاری مثل Euphoria و Ramy به دنیای سرویس‌های استریم وارد شده و در ساخت On The Rocks با اپل همکاری کرده است. این شرکت همچنین برای چند پروژه دیگر از جمله Mr. Corman و The Sky is Everywhere با کوپرتینویی‌ها همکاری خواهد داشت.

خبر احتمال خرید A24 در شرایطی اعلام می‌شود که چند روز پیش در گزارشی اعلام شده بود که اپل احتمالا به دنبال خرید شرکت Hello Sunshine، متعلق به بازیگر معروف هالیوودی، «ریس ویترسپون» است. بنابراین ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند با خرید استودیوهای مختلف، حضور قدرتمندی در بازار استریم داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی