ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر کروم به منوی اشتراک گذاری و گزینه گرفتن اسکرین شات از نمایشگر مجهز می‌شود

گوگل در جدیدترین تلاش خود برای بهبود عملکرد مرورگر کروم، در حال توسعه منوی اشتراک گذاری است و ابزار کاربردی اسکرین شات در این منو در دسترس کاربران نسخه وب مرورگر قرار می‌‌گیرد. مرورگر کروم ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

گوگل در جدیدترین تلاش خود برای بهبود عملکرد مرورگر کروم، در حال توسعه منوی اشتراک گذاری است و ابزار کاربردی اسکرین شات در این منو در دسترس کاربران نسخه وب مرورگر قرار می‌‌گیرد.

مرورگر کروم در حال حاضر دارای یک ابزار برای عکس گرفتن از صفحه نمایش است که در بین ابزارهای توسعه‌دهندگان مرورگر پنهان شده است. اکنون طبق اعلام یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت، گوگل قصد دارد این ابزار کاربردی را به منوی اشتراک‌ در حال توسعه خود اضافه کند که با این وجود دسترسی به آن برای کاربران بسیار راحت‌‌تر می‌شود.

گوگل کروم

در توضیحات گوگل آمده است:

این تغییر جدید با ایجاد منوی اشتراک ‌گذاری آغاز می‌شود که گزینه‌های مختلف اشتراک‌گذاری که در حال حاضر در منوهای مختلف پراکنده شده‌اند را متمرکز می‌کند.

علاوه بر این، در ادامه توضیحات گوگل آمده است که همچنین مواردی مانند «Copy Link» و «Copy Link to Text» به همراه مواردی مربوط به تصاویر به این منو اضافه خواهد شد.

همانطور که در تصاویر ارائه شده مشاهده می‌کنید، منوی به روز شده «به اشتراک گذاری» در نسخه دسکتاپ گوگل کروم دارای چندین گزینه اشتراک گذاری بیشتر از چیزی که تاکنون مشاهده کرده‌ایم، خواهد بود. علاوه بر چهار گزینه ذکر شده در بالا، همچنین گزینه‌های «اسکرین شات از نمایشگر»، «ارسال به سایر دستگاه‌ها» و زیر منوی «Share link to» با گزینه‌های اشتراک‌گذاری دیگری مانند «ارسال به ایمیل» یا «ارسال به فیسبوک» در این منو وجود خواهند داشت. همچنین به نظر می‎‌رسد آیکون منوی اشتراک نیز به روز می‌شود و اکنون به جای علامت «مثبت» آیکون هواپیمای کاغذی را نشان می‌دهد.

گوگل کروم

ابزار اسکرین شات از صفحه نمایش مرورگر کروم به کاربران این امکان را می‌دهد که فقط یک قسمت خاص یا تمام موارد مشاهده شده در یک صفحه وب را ضبط کنند. همچنین گوگل ممکن است ابزارهایی برای ویرایش تصاویر گرفته شده از صفحه نمایش را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در حال حاضر مشخص نیست که ابزار جدید عکس گرفتن از صفحه‌نمایش گوگل کروم از چه زمانی در دسترس کاربران قرار بگیرد اما به نظر می‌رسد به زودی اخبار جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ramtin Dezyani
    Ramtin Dezyani | ۲۹ تیر ۱۴۰۰

    عالی

مطالب پیشنهادی