ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فلیپ ۳ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ رویت شد

گوشی تاشو منتسب به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و برخی مشخصات آن به اشتراک گذاشته شد. مشخصات دستگاهی با شماره مدل SM-F711U در پایگاه داده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

گوشی تاشو منتسب به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد و برخی مشخصات آن به اشتراک گذاشته شد.

مشخصات دستگاهی با شماره مدل SM-F711U در پایگاه داده گیک‌بنج به منتشر شده که به نسخه مخصوص بازار آمریکای شمالی گلکسی زد فلیپ ۳ ۵G مربوط می‌شود. طبق مستندات ارائه شده، این دستگاه از تراشه «Lahaina» کوالکام بهره می‌برد که همان اسنپدراگون ۸۸۸ است. همچنین این موبایل تاشو به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ ۳

همانطور که در تصویر ارائه شده مشخص است، این گوشی در آزمون تک هسته‌ای و چند‌هسته خود به ترتیب امتیاز‌های ۱۰۱۵ و ۳۱۶۱ را کسب کرده است. همچنین به نظر می‌رسد مانند گلکسی S21 FE، این دستگاه نیز به دلیل کمبود جهانی تراشه در برخی بازارها به همراه تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه شود.

گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ از نمایشگر ۶.۷ اینچی S-AMOLED بهره خواهد برد که از نسبت تصویر ۲۵:۹ برخوردار است. همچنین سامسونگ برای این گوشی، یک نمایشگر خارجی ۱.۹ اینچی نیز در نظر گرفته است. رندرهایی که تاکنون از گوشی منتشر شده، طراحی جذاب دو رنگ آن را نشان می‌دهد. سامسونگ ممکن است برای احراز هویت کاربران این گوشی از سنسور اثر انگشت کنار پنل استفاده کند.

همچنین به نظر می‌رسد این گوشی احتمالا از یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی بهره‌مند شود و ماژول دوربین آن شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض خواهد بود. در قسمت باتری نیز سامسونگ ممکن است دستگاه تاشوی خود را به همراه یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه کند که از شارژ با‌ سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI ۳.۱ از جمله مشخصات احتمالی دیگر این گوشی است.

گلکسی زد فلیپ ۳ قرار است در مراسم آنپکد بعدی سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد معرفی شود و اخیرا مشخص شده بود که این گوشی تاشو در مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۲۴۹ دلار روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی