ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات جدیدی از فناوری دوربین زیر نمایشگر اکسون ۳۰ منتشر شد

ZTE روی توسعه اکسون ۳۰ مجهز به دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند. پوستر جدیدی از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که اطلاعاتی درباره فناوری و همچنین مواد مورد استفاده در ساخت دوربین زیر نمایشگر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

ZTE روی توسعه اکسون ۳۰ مجهز به دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند. پوستر جدیدی از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که اطلاعاتی درباره فناوری و همچنین مواد مورد استفاده در ساخت دوربین زیر نمایشگر را نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این پوستر که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، دوربین زیر نمایشگر گوشی اکسون ۳۰ شرکت ZTE با استفاده از هفت لایه مواد با قابلیت انتقال بالا و سه لایه تکنولوژی خاص، انتقال نور قوی‌تر و بهتری را ارائه می‌کند. پیش از این ZTE اعلام کرده بود که این دستگاه از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و دوربین زیر نمایشگر آن از تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ پشتیبانی می‌کند.

اکسون ۳۰

همچنین در تیز ویدیویی اخیر این دستگاه عنوان شده بود که گوشی اکسون ۳۰ با حداقل حاشیه‌ها و نسبت صفحه نمایش به بدنه بیشتری ارائه خواهد شد، زیرا هدف این شرکت ارائه یک تجربه تمام صفحه واقعی به کاربران خود است. از طرفی دیگر نیز تایید شده بود که این گوشی از نسل دوم فناوری دوربین زیر نمایشگر ZTE برخوردار است که چند ماه پیش در کنگره جهانی موبایل شانگهای به نمایش درآمد.

گفته می‌شود که نسل جدید این فناوری نسبت به نسل اولیه دارای پیشرفت‌های چشمگیری خواهد بود. به گفته ZTE تیم مهندسان این شرکت تحقیقات گسترده و دشواری را برای توسعه این فناوری انجام داده‌اند. با این وجود در هنگام استفاده از این فناوری، اثرات تیره و تار موجود در سطوح به طور موثر از بین می‌رود و از روشنایی و شفافیت تصاویر اطمینان حاصل می‌شود. همچنین نوردهی تصاویر به صورت هوشمند تنظیم خواهد شد.

اکسون ۳۰

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات گوشی منتشر نشده است اما این احتمال وجود دارد که اکسون ۳۰ از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام پشتیبانی کند. البته این موضوع تایید نشده است و این احتمال وجود دارد که ZTE پردازنده دیگری را انتخاب کند. انتظار می‌رود دستگاه به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ و MyOS رابط کاربری جدید ZTE به بازار عرضه شود. در روزهای آینده احتمالا جزئیات بیشتری در مورد این گوشی با نسل دوم فناوری دوربین زیر نمایشگر منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی