ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی S22 احتمالا با فناوری شارژ سریع ۴۵ یا ۶۵ وات معرفی می‌شود

در حالیکه سامسونگ گلکسی S21 را فناوری شارژ ۲۵ وات معرفی کرد، ظاهرا به نظر می‌رسد قصد دارد گلکسی S22 را با فناوری شارژ بالاتری در دسترس کاربران قرار دهد. یکی از منابع آگاه بازار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

در حالیکه سامسونگ گلکسی S21 را فناوری شارژ ۲۵ وات معرفی کرد، ظاهرا به نظر می‌رسد قصد دارد گلکسی S22 را با فناوری شارژ بالاتری در دسترس کاربران قرار دهد.

یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Ice Universe» در توییتر که معمولا شایعات و اخبار مربوط به گوشی‌های موبایل را نشر می‌دهد، می‌گوید سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی S22 خود را با فناوری شارژ ۴۵ یا ۶۵ وات به بازار عرضه کند و هم اکنون در حال انجام آزمایش‌‌های لازم در این زمینه است. در صورت تایید این خبر، گلکسی S22 به خوبی در کنار سایر رقبای خود قرار خواهد گرفت.

گلکسی S22

هم اکنون شارژ کامل باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی S21 سامسونگ بیش از یک ساعت طول می‌کشد و شارژ کامل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نسخه اولترا این گوشی پرچمدار به بیش از دو ساعت زمان نیاز دارد. معمولا گوشی‌هایی با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات در مدت زمان ۴۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شوند، بنابراین افزایش سرعت شارژ گلکسی S22 بدون شک مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که سامسونگ برای آخرین بار گوشی گلکسی S20 اولترا را با فناوری شارژ سریع ۴۵ وات به بازار عرضه کرد اما از آن زمان این شرکت به سرعت شارژ ۲۵ وات پایبند مانده است.

اما برای اینکه فناوری شارژ سریع‌تر روی یک گوشی به خوبی کار کند، سامسونگ باید اقدامات پیشگیرانه‌ای برای اطمینان از سلامت باتری دستگاه خود انجام دهد. یکی از این موراد می‌تواند راهکاری به نام «شارژ هوشمند» باشد که سونی و اوپو نیز در دستگاه‌های خود از آن‌ استفاده می‌کنند. این راهکاربه صورت کلی آسیب‌های احتمالی باتری را کاهش می‌دهد.

فناوری شارژ سریع‌تر برای گلکسی S22 سامسونگ مطمئنا ویژگی بسیار خوبی محسوب می‌شود زیرا شارژ ۲۵ وات سرعت بسیار پایینی دارد. اما این ویژگی جدید تنها در صورتی به خوبی کار خواهد کرد که کاملا هوشمندانه اجرا شود. انتظار می‌رود سامسونگ پرچمدار جدید خود را در ابتدای سال میلادی آینده روانه بازار کند. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیشتر دستگاه باید مدتی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ramtindezyani
    ramtindezyani | ۲۷ تیر ۱۴۰۰

    اگه تبلت های سامسونگ هم اینطوری بشن،خیلی خوب میشه

مطالب پیشنهادی