ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مگ‌سیف اپل
تکنولوژی

ریلمی با ثبت نام تجاری MagDart احتمالا روی توسعه فناوری مشابه مگ‌سیف اپل کار می‌کند

ریلمی برند تجاری جدیدی به نام «MagDart» به ثبت رسانده و به نظر می‌رسد روی توسعه فناوری مشابه شارژ سریع مگ‌سیف اپل کار می‌کند. اپل سال گذشته از فناوری شارژ سریع مگ‌ سیف در سری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

ریلمی برند تجاری جدیدی به نام «MagDart» به ثبت رسانده و به نظر می‌رسد روی توسعه فناوری مشابه شارژ سریع مگ‌سیف اپل کار می‌کند.

اپل سال گذشته از فناوری شارژ سریع مگ‌ سیف در سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد. با استفاده از این فناوری کاربران می‌توانند با استفاده از آهنربایی که در زیر پنل پشتی گوشی قرار دارد، دستگاه آیفون خود را به دستگاه متصل و شارژ کنند. با این وجود، می‌توان گفت که شرکت تولیدکننده موبایل چینی نیز ممکن است روی فناوری مشابهی کار کند. درخواست برند تجاری جدید شرکت ریلمی در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت شده است.

مگ‌سیف اپل
فناوری مگ‌سیف اپل

با توجه به توضیحات و مستندات ارائه شده از این برند تجاری، مشخص می‌شود که ریلمی نیز در حال کار روی روشی جدید برای ارائه شارژ سریع است. با این حال، جزئیات دقیق‌تری درباره این فناوری که به نظر می‌رسد مشابه مگ سیف اپل باشد، اعلام نشده و این شرکت هنوز هیچ اعلامیه رسمی در مورد آن منتشر نکرده است.

مستندات MySmartPrice  نیز نشان می‌دهد که نام تجاری MagDart در وب‌سایت CGPDTM هند رویت شده است. با این حساب می‌توان انتظار داشت که فناوری شارژ ریلمی احتمالا به زودی وارد هند می‌شود. هر چند هنوز برای تایید این اخبار بسیار زود است و باید منتظر ارائه اطلاعات بیشتری از سوی شرکت چینی ریلمی باشیم.

ریلمی در چند وقت گذشته برند تجاری دیگری تحت عنوان کوتاه «D» را به ثبت رسانده بود که به گفته شرکت چینی روی طیف گسترده‌ای از محصولات هوشمند خانگی تمرکز خواهد کرد. سامسونگ نیز در چند وقت گذشته نام‌های تجاری زیادی مانند «Flex Note»، «زد اسلاید» و «زد رول» را به ثبت رسانده بود که به ترتیب به گوشی نوت تاشویی در آینده، دستگاه جدیدی برای خانواده گوشی‌های گلکسی زد و گوشی رول شونده‌‌ای با با پشتیبانی از قلم S Pen اشاره دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی