ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدست واقعیت مجازی اپل احتمالا سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

هدست واقعیت مجازی اپل که با آیپاد جدید این شرکت کار می‌کند احتمالا سال ۲۰۲۲ و در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) معرفی می‌شود. «رابرت اسکوبل» تحلیلگر محصولات واقعیت افزوده و مجازی ضمن اعلام ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

هدست واقعیت مجازی اپل که با آیپاد جدید این شرکت کار می‌کند احتمالا سال ۲۰۲۲ و در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) معرفی می‌شود.

«رابرت اسکوبل» تحلیلگر محصولات واقعیت افزوده و مجازی ضمن اعلام این موضوع در حساب توییتر خود، عنوان می‌کند که اپل هدست واقعیت مجازی خود را احتمالا در تابستان معرفی می‌کند. قرار است آیپاد جدید در ابتدای سال نو میلادی رونمایی و عرضه شود و اپل خود را برای فصل تابستان ۲۰۲۲  و معرفی هدست واقعیت مجازی جدید آماده می‌کند.

هدست واقعیت مجازی اپل

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد هدست واقعیت مجازی اپل و آیپاد جدید این شرکت منتشر شده است اما اسکوبل اشاره می‌کند که آیپاد جدید تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای را ارائه خواهد کرد و یک کنترلر بسیار عالی برای دنیای واقعیت مجازی خواهد بود. با این وجود خود اسکوبل نیز عنوان می‌کند که موارد اعلام شده از سوی او می‌تواند درست نباشد.

البته اسکوبل سابقه بسیار خوبی در انتشار خبرهای غیررسمی اپل ندارد. به عنوان مثال او در سال ۲۰۱۷ پیش‌بینی کرده بود که اپل با همکاری شرکت «کارل زایس» برای اولین بار عینک واقعیت افزوده‌ای را  ارائه خواهد کرد ولی چنین اتفاقی نیفتاد.

با این وجود، منابع دیگری پیش از این تایید کرده‌اند که اپل در حال کار روی چندین دستگاه مختلف است که روی سر نصب می‌شود و با استفاده از قابلیت‌های واقعیت مجازی کار می‌کنند. همچنین «مینگ-چی کو» تحلیلگر مشهور محصولات اپل ماه گذشته اعلام کرده بود که این شرکت هدست‌های واقعیت افزوده خود را در فصل دوم ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد. او همچنین در ماه ژانویه ۲۰۲۱ پیش‌بینی کرده بود که اولین هدست AR اپل در سال ۲۰۲۱ معرفی شود، اما در ماه مارس این موعد را تا اواسط ۲۰۲۲ به تعویق انداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی