ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک از قابلیت Soundmoji رونمایی کرد: ارسال ایموجی همراه با صدا

فیسبوک جدیدترین قابلیت ایموجی برای مسنجر را معرفی کرد که Soundmoji نام دارد. همانطور که می‌توان از نام این قابلیت حدس زد، با ایموجی همراه با صدا روبه‌رو هستیم و کاربران می‌توانند در گفتگوها از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

فیسبوک جدیدترین قابلیت ایموجی برای مسنجر را معرفی کرد که Soundmoji نام دارد. همانطور که می‌توان از نام این قابلیت حدس زد، با ایموجی همراه با صدا روبه‌رو هستیم و کاربران می‌توانند در گفتگوها از کلیپ‌های صوتی کوتاه متصل به ایموجی استفاده کنند.

کتابخانه اولیه Soundmoji فیسبوک شامل کلیپ‌های صوتی برای ایموجی‌های استاندارد شامل دست زدن، طبل زدن و همچنین خنده می‌شود. در این قابلیت همچنین با کلیپ‌های صوتی از هنرمندانی مانند «ربکا بلک» هم روبه‌رو هستیم.

در این ویژگی جدید فیسبوک مسنجر کلیپ‌های صوتی برخی فیلم‌ها و سریال‌ها مانند «بروکلین ناین ناین» هم وجود دارد. این شبکه اجتماعی به مرور زمان افکت‌های صوتی و کلیپ‌های جدیدی را به کتابخانه Soundmoji اضافه خواهد کرد.

اگر می‌خواهید در فیسبوک مسنجر چنین قابلیتی را تجربه کنید، تنها کافیست در یک چت روی آیکون چهره خندان به همراه اسپیکر ضربه بزنید. در اینجا پیش نمایشی از ایموجی‌های صوتی از کتابخانه در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید از میان آن‌ها ایموجی موردنظرتان را انتخاب کنید.

فیسبوک Soundmoji

در حالی که شاید چنین ویژگی در نگاه اول جذاب به نظر برسد، اما می‌تواند برای دریافت‌کنندگان پیام آزاردهنده باشد. در حال حاضر فیسبوک اشاره‌ای به این موضوع نکرده که دریافت‌کنندگان پیام‌ها می‌توانند Soundmoji را غیرفعال کنند یا خیر.

طبق آمار، فیسوک مسنجر ماهانه ۱,۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و هر روز کاربران بیش از ۲.۴ میلیارد پیام و ایموجی توسط آن ارسال می‌کنند. با قابلیت جدید کاربران به راه تازه‌ای برای برقراری ارتباط با دیگران دست پیدا می‌کنند. با این حال باید منتظر ماند و دید ایموجی‌های صوتی از سوی کاربران مورد استقبال قرار می‌گیرد یا نه.

در صورتی که کاربران فیسبوک مسنجر نسبت به این قابلیت علاقه نشان دهند، شاید در آینده شاهد استفاده از آن در دیگر سرویس‌های فیسبوک مانند واتس‌اپ و اینستاگرام هم باشیم. هرچند نمی‌توان درباره چنین موضوعی اظهارنظر قطعی کرد و شاید هیچ‌گاه کاربران این پلتفرم‌ها به آن دسترسی پیدا نکنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی