ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس بادز پرو
تکنولوژی

هدفون‌ بی‌سیم وان پلاس بادز پرو با قابلیت حذف نویز و فناوری شارژ سریع معرفی می‌شود

مدیر بخش تحقیق و توسعه وان پلاس در آخرین مصاحبه خود برخی مشخصات قابل توجه هدفون‌ کاملا بی‌سیم «وان پلاس بادز پرو» که احتمالا هفته آینده به همراه گوشی «وان پلاس نورد ۲» معرفی می‌شود ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

مدیر بخش تحقیق و توسعه وان پلاس در آخرین مصاحبه خود برخی مشخصات قابل توجه هدفون‌ کاملا بی‌سیم «وان پلاس بادز پرو» که احتمالا هفته آینده به همراه گوشی «وان پلاس نورد ۲» معرفی می‌شود را فاش کرد.

طبق گفته «کیندر لیو» مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت، هدفون‌ کاملا بی‌سیم این شرکت از قابلیت حذف نویز تطبیقی برخوردار خواهد بود و این فناوری از طریق سه میکروفون پیاده سازی می‌شود تا سطح مورد نیاز برای حذف نویز را به صورت پویا تنظیم کند. به صورت دقیق‌تر، او اظهار کرده که کاربران می‌توانند از این هدفون‌ها سطح لغو نویز ۱۵ تا ۵۰ دسی بل را انتظار داشته باشند که بسیار چشمگیر است.

وان پلاس بادز پرو

علاوه بر این، ظاهرا وان پلاس بادز پرو از باتری قدرتمندی برخوردار خواهد بود و با طول عمر باتری حداکثر ۳۸ ساعت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته روشن کردن قابلیت لغو نویز این دستگاه باعث کاهش این زمان تا ۲۸ ساعت می‌شود که همچنان کیفیت و قدرت بسیار خوب آن را نشان می‌دهد.

در ادامه مدیر بخش تحقیق و توسعه اعلام کرده که وان پلاس بادز پرو از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. با ۱۰ دقیقه شارژ از طریق کابل USB Type-C می‌تواند تا ۱۰ ساعت شارژ مورد نیاز را تامین کند. همچنین کیس شارژ این هدفون‌ نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند که از فناوری شارژ ۲ وات بهره می‌برد.

هنوز درباره قیمت و نحوه در دسترس بودن وان پلاس بادز پرو جزئیاتی منتشر نشده است اما اگر با محصولات دیگری مانند «گلکسی بادز پرو» و «اپل ایرپادز پرو» رقابت کند، انتظار می‌رود که قیمت آن‌ حدود ۲۰۰ دلار باشد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه‌ها هفته آینده (۳۱ تیر ۱۴۰۰) به همراه گوشی وان پلاس نورد ۲ معرفی شوند.

وان پلاس نورد ۲ احتمالا به همراه نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T پلاس در دسترس کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی