ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اشتراک سیستم تمام خودران تسلا با قیمت ماهانه ۱۹۹ دلار ارائه شد

اشتراک ماهانه سیستم تمام خودران تسلا اکنون پس از تاخیرهای مکرر در دسترس قرار گرفته است و طبق اعلام این شرکت، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۹۹ دلار در ماه این سرویس را خریداری کنند. همچنین ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

اشتراک ماهانه سیستم تمام خودران تسلا اکنون پس از تاخیرهای مکرر در دسترس قرار گرفته است و طبق اعلام این شرکت، علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۹۹ دلار در ماه این سرویس را خریداری کنند. همچنین این اشتراک برای افرادی که پیش از این بسته «خودران پیشرفته» را خریداری کرده‌ بودند، ۹۹ دلار در ماه قیمت خواهد داشت.

تاکنون تسلا سیستم تمام خودران (FSD) را با هزینه ۱۰ هزار دلاری به فروش می‌رساند و اکنون اشتراک ماهانه به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون ارائه تعهد طولانی مدت ویژگی‌های این بسته را تست کنند. همچنین طبق شرایط موجود در وب‌سایت این شرکت، دارندگان تسلا می‌توانند اشتراک ماهانه FSD خود را در هر زمان لغو کنند.

البته فقط خودروهای تسلا که از سیستم رایانه‌ای FSD 3.0 (HW3) یا بالاتر از آن بهره می‌برند مجاز به عضویت در FSD هستند. سایر مالکان می‌توانند برای آماده‌سازی خودرو خود این نسخه سخت‌افزاری را به قیمت ۱۵۰۰ دلار خریداری کنند.

سیستم تمام خودران تسلا

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا از چند سال پیش ارائه اشتراک ماهانه FSD را به کاربران قول داده بود. سرانجام تسلا در اوایل این ماه انتشار بروزرسانی‌های نرم‌افزاری بتا نسخه ۹ FSD را آغاز کرد. باید یادآور شد که نرم‌افزار FSD باعث نمی‌شود که خودروهای شرکت تسلا به صورت خودکار رانندگی کنند.

یکی از مالکان تسلا اطلاعیه‌ای را به اشتراک گذاشت که عنوان می‌کرد اشتراک FSD شامل ویژگی‌هایی مانند «جهت‌یابی در سیستم خودران»، «تغییر خط خودکار»، «پارک کردن خودکار» و «کنترل چراغ‌های راهنمایی و تابلو ایست» می‌شود. همچنین در این اطلاعیه‌ اعلام شده است که «ویژگی‌های فعال شده فعلی به نظارت فعالانه راننده نیاز دارند و خودرو را مستقل نمی‌کنند.»

در نهایت تسلا امیدوار است تا بتواند یک سیستم رانندگی خودکار کاملا واقعی ارائه کند و افرادی که این بسته را خریداری می‌کنند نیز انتظار دارند این سازنده خودرو در نهایت بتواند به هدف خود دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی