ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش سرمایه همراه اول
تکنولوژی

افزایش سرمایه 147 درصدی همراه اول به تصویب رسید

افزایش سرمایه 147 درصدی شرکت ارتباطات سیار ایران مورد تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده قرار گرفت. بر این اساس، سرمایه شرکت همراه اول با افزایش 2800 میلیارد تومانی از 1920 به 4720 میلیارد تومان رسید. جلسه ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۵

افزایش سرمایه 147 درصدی شرکت ارتباطات سیار ایران مورد تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده قرار گرفت. بر این اساس، سرمایه شرکت همراه اول با افزایش 2800 میلیارد تومانی از 1920 به 4720 میلیارد تومان رسید.

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران صبح امروز یکشنبه 27 تیر ماه با حضور 91.3 درصدی سهامداران در برج ستاره ونک تهران برگزار شد که با توجه به شرایط دوران کرونا، به صورت زنده نیز برای سهامداران پخش شد.

در این مجمع ضمن قرائت گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، افزایش سرمایه 147 درصدی شرکت ارتباطات سیار ایران به رأی گذاشته و تصویب شد تا سرمایه همراه اول به رقم 4720 میلیارد تومان برسد.

با توجه به ابلاغیه مورخ 1398/12/26 سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که در آن مقرر شده تا اطلاع ثانوی، برگزاری مجامع عمومی شرکت ها صرفا در صورتی که با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شود، امکان‌پذیر است.

بنابراین همراه اول به منظور رعایت مصوبه مذکور و پیش از برگزاری مراسم به سهامداران توصیه کرده بود از حضور در مجمع خودداری و نسبت به مشاهده آنلاین جلسه از طریق نشانی Live.mci.ir اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • patrik
    patrik | ۲۷ تیر ۱۴۰۰

    سهامدار عمده با ۸۴ درصد سهم، خود شرکت مخابرات ایرانه!

مطالب پیشنهادی