ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسابقه را از دست ندهید: ۵ هفته هیجان‌انگیز با اینستاگرام دیجیاتو

دیجیاتو ماهانه با میلیون‌ها بازدید کننده اکنون یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های حوزه فناوری ایران است. اما در کنار سایت، دیجیاتو در شبکه‌های اجتماعی نیز ماهانه میزبان میلیون‌ها بازدید است.  از سال ۱۳۹۹ تاکنون، اینستاگرام دیجیاتو ...

بابک حیدری
نوشته شده توسط بابک حیدری | ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۰

دیجیاتو ماهانه با میلیون‌ها بازدید کننده اکنون یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های حوزه فناوری ایران است. اما در کنار سایت، دیجیاتو در شبکه‌های اجتماعی نیز ماهانه میزبان میلیون‌ها بازدید است. 

از سال ۱۳۹۹ تاکنون، اینستاگرام دیجیاتو با عبور از مرز ۳۰۰هزار مخاطب، جایگاه بزرگترین رسانه علم، تکنولوژی و خودرو در ایران را از آن خود کرده است. 

از اینکه در طول هفت سال گذشته در کنارمان بوده‌اید از شما تشکر می‌کنیم. به پاس قدردانی، قصد داریم با برگزاری مسابقه‌ای در ۵ هفته متوالی، به ۵ نفر از مخاطبان ۵ گوشی گلکسی A32 هدیه دهیم. این مسابقه با همکاری شرکت داریا همراه برگزار می‌شود.

اما برای ورود به این مسابقه و امتحان شانس خود نیاز به انجام چه کاری است؟ در هر پست که روز‌های شنبه‌ در اینستاگرام دیجیاتو قرار داده می‌شود، پنج سوال ۴ گزینه‌ای پرسیده می‌شود. برای ورود به قرعه کشی کافیست این کار را انجام دهید: پیج اینستاگرام دیجیاتو و داریا همراه را دنبال کنید، جواب درست هر ۵ سوال را با عدد گزینه صحیح در کامنت، همراه با تگ کردن یکی از دوستان خود بنویسید.

ورود به مسابقه

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی