ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای جزئیات جدیدی از ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ توسط اپ سامسونگ

در حالی که به رویداد آنپکد بعدی سامسونگ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و شایعات جدیدی درباره محصولات مورد انتظار این شرکت کره‌ای منتشر می‌شود. اکنون یکی از اپلیکیشن‌های رسمی سامسونگ تمام رنگ‌ها و برخی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

در حالی که به رویداد آنپکد بعدی سامسونگ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و شایعات جدیدی درباره محصولات مورد انتظار این شرکت کره‌ای منتشر می‌شود. اکنون یکی از اپلیکیشن‌های رسمی سامسونگ تمام رنگ‌ها و برخی ویژگی‌های گلکسی بادز ۲ را فاش کرده است.

به گزارش XDA توسعه‌دهنده‌ای به نام «تیم اشنبرگر» موفق شده به «اپلیکیشن همراه گلکسی بادز ۲» که برای فعال کردن ویژگی‌های اختصاصی این ایرباد در اپ «محصولات پوشیدنی گلکسی» استفاده می‌شود، دسترسی پیدا کند. ظاهرا فایل APK غیرنهایی این اپلیکیشن در سرور بروزرسانی سامسونگ کشف شده، اما همچنان اکثر ویژگی‌های مهم آن را افشا می‌کند.

گلکسی بادز ۲ سامسونگ

طی افشاگری‌های این توسعه‌دهنده، مجموعه‌ای از رندر‌های گلکسی بادز ۲ منتشر شده که تمام رنگ‌های این ایرباد را نشان می‌دهد. در شایعات قبل اشاره شده بود که این محصول در رنگ‌های سفید، سبز و بنفش عرضه می‌شود، اکنون نسخه‌های سیاه و زرد رنگ آن نیز در رندرهای جدید به چشم می‌خورند. در این رندرها نسخه سبز رنگ، روشن‌تر به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، در این فایل APK ویژگی‌های مختلف دیگری از گلکسی بادز ۲ افشا شده‌اند. در بین این موارد می‌توان به ویژگی‌های جدید «تنظیمات لمسی قابل تنظیم با ضربه» و «کنترل نویز برای هر دو حالت حذف نویز فعال و صدای محیط» اشاره کرد که ویژگی دوم به عقیده برخی منابع بر اساس «ایرپاد اپل» ساخته شده است و به کاربران اجازه می‌دهد هنگام استفاده از تنها یکی از هدفون‌ها همچنان از قابلیت از حذف فعال نویز (ANC) استفاده کنند.

گلکسی بادز ۲ سامسونگ

علاوه بر این موارد، ویژگی‌های معمول سامسونگ مانند «نوتیفیکشن‌هایی که با صدای بلند خوانده می‌شوند» و «یک تنظیم‌کننده صدا» نیز در این فایل دیده می‌شود. در حالی که «صدای ۳۶۰ درجه» یکی از ویژگی‌های مهمی است که سامسونگ آن را فراموش کرده، در ایرباد جدید نشانگر باتری‌ نیز تغییراتی پیدا کرده است.

انتظار می‌رود گلکسی بادز ۲ در تاریخ ۲۰ مرداد و در رویداد آنپکد سامسونگ به همراه گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ و البته ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ برای معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی