ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسناد اینتل تاریخ احتمالی انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۱ را فاش کرد

پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ چند هفته‌ای است که به‌صورت آزمایشی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته ولی حالا اسناد به دست آمده از پشتیبانی شرکت اینتل تاریخ انتشار ویندوز 11 را نشان می‌دهد و تایید می‌کند که ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ چند هفته‌ای است که به‌صورت آزمایشی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته ولی حالا اسناد به دست آمده از پشتیبانی شرکت اینتل تاریخ انتشار ویندوز 11 را نشان می‌دهد و تایید می‌کند که نسخه پایدار این سیستم عامل از ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

ویندوز ۱۱ رسما سوم تیر معرفی شد اما مایکروسافت هنوز تاریخ عرضه نسخه نهایی آن را اعلام نکرده تا کاربرانی که عضو برنامه اینسایدر نیستند، بتوانند به این نسخه دست پیدا کنند. بر اساس تیزرهای خود مایکروسافت، اطلاعات شرکت والمارت و حالا طبق جدیدترین اسناد شرکت اینتل، ویندوز ۱۱ به احتمال زیاد در هفته سوم یا چهارم اکتبر امسال مصادف با اوایل آبان از راه می‌رسد.

اینتل در یادداشت انتشار درایور DCH GPU 30.0.100.9684 به وضوح از آپدیت اکتبر ۲۰۲۱ یا نسخه 21H2 با نام ویندوز ۱۱ یاد کرده است. حتما می‌دانید که بیلدهای ویندوز معمولا به‌صورت YYMM برچسب‌گذاری می‌شوند. در این برچسب عدد سال به جای YY و ماه به جای MM قرار می‌گیرد. مدیر برنامه مایکروسافت چندی پیش در توییتر تایید کرده بود که ویندوز ۱۱ از سیستم نام‌گذاری yyH2 استفاده خواهد کرد.

ردموندی‌ها همچنین تایید کرده بودند که ویندوز ۱۱ در ادامه سال به بازار می‌آید ولی عرضه آپگرید آن برای کاربران ویندوز ۱۰ از سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و تا نیمه اول سال آینده طول خواهد کشید.

مایکروسافت در ماه اکتبر ۲۰۲۱ از آپدیت بزرگ 21H2 برای ویندوز ۱۰ پرده برمی‌دارد. این آپدیت بر اساس نسخه‌ای از ویندوز به نام Vibranium ساخته شده که آپدیت 21H1 و 20H2 هم مبتنی بر آن طراحی شده بود. منتها ویندوز ۱۱ نسخه 21H2 بر اساس ویندوزی ساخته می‌شود که مایکروسافت از آن با نام Cobalt یاد می‌کند.

ویندوز ۱۱ در ادامه در سال ۲۰۲۲ آپدیت بزرگ بعدی خود را با نام 22H2 دریافت می‌کند چون این سیستم عامل برخلاف ویندوز ۱۰ قرار است هر سال فقط یک به‌روزرسانی بزرگ داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zahra
    zahra | ۲۸ تیر ۱۴۰۰

    fantastic ☺️

مطالب پیشنهادی