ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیفون SE 3 احتمالا نیمه اول ۲۰۲۲ با تراشه A14 و مودم 5G معرفی می‌شود

اپل احتمالا می‌خواهد آیفون SE 3 را با چیپست A14 بایونیک به‌روز کند و آن را در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ به بازار بفرستد. نسل قبلی آیفون SE پارسال با تراشه A13 معرفی شد و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

اپل احتمالا می‌خواهد آیفون SE 3 را با چیپست A14 بایونیک به‌روز کند و آن را در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ به بازار بفرستد. نسل قبلی آیفون SE پارسال با تراشه A13 معرفی شد و ظاهری شبیه آیفون ۸ داشت، حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم این دستگاه با چه شکلی از راه می‌رسد.

به گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، وارث آیفون ۴.۷ اینچی اپل با برخورداری از تراشه آیفون ۱۲ و پشتیبانی از 5G در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی می‌شود. پیش‌تر «مینگ-چی کو»، منبع معتبر اخبار اپل گفته بود که نسل بعدی آیفون SE به عنوان ارزان قیمت‌ترین موبایل 5G به بازار می‌آید. هدف اپل این است که با آیفون SE بعدی بتواند سهم بیشتری در بازار گوشی‌های 5G داشته باشد.

دیجی‌تایمز به نقل از منابع آگاه می‌گوید تولید نسل سوم آیفون SE فرصت تجاری خوبی برای تامین‌کنندگان بزرگ بازار از جمله Xintec به وجود می‌آورد که از زیرمجموعه‌های TSMC است.

اپل نسل اول آیفون SE را در ماه مارس ۲۰۱۶ معرفی کرد که ظاهری شبیه آیفون 5S داشت. این دستگاه پارسال با ظاهری شبیه آیفون ۸ اما با تراشه آیفون ۱۱ به‌روز شد و دوربین بهتری را ارائه می‌کرد. حالا طبق شایعات باید منتظر تغییرات کمتری در نسل سوم آیفون SE باشیم و ظاهرا این تغییرات فقط به برخورداری از چیپست A14 بایونیک و پشتیبانی از 5G محدود می‌شود.

آیفون SE در حال حاضر تنها گوشی اپل است که از حسگر تاچ آیدی و دکمه هوم استفاده می‌کند. طبق گفته دیجی‌تایمز و مینگ-چی کو، این طراحی در آیفون SE 3 هم ادامه داده می‌شود. بر اساس برخی شایعات، اپل در یکی از نسخه‌های آتی این دستگاه برای اولین بار دوربین سلفی را درون حفره‌ای در نمایشگر گوشی کار می‌گذارد تا بالاخره بریدگی بالای صفحه نمایش که همزمان با رونمایی از آیفون X معرفی شد، با یک طراحی جدید جایگزین شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی