ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی هفته آینده از گوشی پوکو X3 GT رونمایی می‌کند

شیائومی در روزهای آینده دو گوشی جدید با پسوند GT را معرفی خواهد کرد. این کمپانی در تاریخ ۱ مرداد گوشی پوکو F3 GT را رونمایی می‌کند و حالا مشخص شده که در تاریخ ۶ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

شیائومی در روزهای آینده دو گوشی جدید با پسوند GT را معرفی خواهد کرد. این کمپانی در تاریخ ۱ مرداد گوشی پوکو F3 GT را رونمایی می‌کند و حالا مشخص شده که در تاریخ ۶ مرداد (۲۸ ژوئیه) هم گوشی پوکو X3 GT رسما معرفی می‌شود.

شیائومی اطلاعاتی درباره این گوشی هوشمند جدید منتشر نکرده، اما این احتمال وجود دارد که با نسخه جهانی گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو در بازار چین روبه‌رو شویم. در حال حاضر ردمی نوت ۱۰ پرو در بازار جهانی فروخته می‌شود، اما با نسخه مخصوص بازار چین تفاوت دارد. در حقیقت با سه نسخه مختلف ردمی نوت ۱۰ پرو در بازار جهانی، چین و هند روبه‌رو هستیم که نسخه چین احتمالا به بازار جهانی راه پیدا می‌کند.

ردمی نوت ۱۰ پرو در بازار چین به نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده که توسط گوریلا گلس ویکتوس از آن محافطت می‌شود. این پنل از استاندارد HDR10 هم پشتیبانی می‌کند.

پوکو X3 GT

این گوشی هوشمند به چیپ دیمنسیتی ۱۱۰۰ مجهز شده و از حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برد، البته خبری از پشتیبانی از کارت حافظه در آن نیست. این دستگاه به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

از سایر مشخصات نسخه چینی ردمی نوت ۱۰ پرو می‌توان به اسپیکر استریو اشاره کرد، هرچند شیائومی از این مدل جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را حذف کرده، قابلیتی که در نسخه‌های دیگر وجود دارد. این دستگاه همچنین به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز شده است.

این احتمال وجود دارد که پوکو X3 GT دستگاه متفاوتی نسبت به ردمی نوت ۱۰ پرو مخصوص بازار چین باشد، اما شیائومی در گذشته چندین بار یک دستگاه را با برندهای مختلف روانه بازارهای متفاوتی کرده بود.

زودتر از پوکو X3 GT، چینی‌ها از پوکو F3 GT رونمایی خواهند کرد که مبتنی بر گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن خواهد بود. این دستگاه به نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز می‌شود. انتظار می‌رود قیمت مدل GT تفاوت چندانی با نسخه استاندارد نداشته باشد و کاربران با هزینه‌ای نزدیک به ۳۰۰ یورو قادر به خریدش باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • qhmadrezq
    qhmadrezq | ۲۹ تیر ۱۴۰۰

    صنعت موبایل کلا ویژگی های تکراری و با تغییرات جزیی پیشرفت داره. و همیشه درویژگی های یه موبایل جدید نقاط ضعف هم قرار میدن. هیچوقت یه موبایل با بهترین ویژگی ها بدون نقاط ضعف روانه بازار نمیکنند! این از سیاست های شیائومی و سایر برندها هست. مخصوصا سامسونگ به شدن در سخت افزار گدا بازی درمیاره ولی صفحه AMOLED و ظاهر گوشی خوب کار میکنه. در کل میخاستم بگم این نسخه GT هم تغییر خاصی جز پردازنده ک به چشم بیاد نداره!!

  • Mehrab Damavandi Radmanesh
    Mehrab Damavandi Radmanesh | ۲۹ تیر ۱۴۰۰

    غوله،قاتل پرچمدار واقعی 😍

مطالب پیشنهادی