ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات شیائومی می میکس ۴: اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و شارژ ۱۲۰ واتی

شیائومی برای رونمایی از گوشی پرچمدار جدیدش به نام می میکس ۴ آماده می‌شود و بسیاری منتظر آن هستند. حالا این دستگاه در لیست TENAA چین رویت شده و همچنین مشخصات اصلی‌اش در اختیار ما ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

شیائومی برای رونمایی از گوشی پرچمدار جدیدش به نام می میکس ۴ آماده می‌شود و بسیاری منتظر آن هستند. حالا این دستگاه در لیست TENAA چین رویت شده و همچنین مشخصات اصلی‌اش در اختیار ما قرار گرفته است.

شیائومی احتمالا گوشی پرچمدار تمام صفحه می میکس ۴ را در کنار محصولات دیگری از جمله تبلت می پد ۵، گوشی می CC 11 و رابط کاربری MIUI 13 اواخر مرداد یا اوایل شهریور در چین معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود شیائومی می میکس ۴ با نمایشگر خمیده ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شود. براساس اطلاعاتی که تاکنون از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با دوربین سلفی زیر نمایشگر باشیم.

شیائومی می میکس ۴

همچنین احتمالا می میکس ۴ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۷۰ واتی یا ۸۰ واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در پنل پشتی این موبایل نیز احتمالا ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN1s بهره خواهد برد.

بعید است که موبایل جدید از نمایشگر ثانویه مانند می ۱۱ اولترا 5G بهره ببرد. انتظار می‌رود موبایل جدید به تراشه uMCP5 مجهز شود که تراشه یکپارچه‌ای با رم LPPDR5 و UFS 3.1 است. انتظار می‌رود می میکس ۴ با وزنی در حدود ۲۲۶ گرم به بازار عرضه شود.

از طرفی پیشتر نیز «می سیکی»، مدیر محصولات سری CC شیائومی در شبکه اجتماعی چین از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید سری CC خبر داده بود. گفته می‌شود دستگاهی با شماره مدل 2107119DC منتسب به می CC11 نیز در فهرست TENAA رویت شده است. می CC11 احتمالا همان می نوت ۱۱ در بازار جهانی باشد.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در دو نسخه معمولی و پرو یا تراشه اسنپدراگون 778G یا اسنپدراگون 780G در دسترس کاربران قرار بگیرد.

احتمالا نسخه معمولی این موبایل با نمایشگر OLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و ماژول دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Kaveh7795
    Kaveh7795 | ۳۱ تیر ۱۴۰۰

    چرا ما گوشی نمیسازیم

مطالب پیشنهادی