ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

 اپل آپدیت‌های watchOS 7.6 و tvOS 14.7 را منتشر کرد

اپل نسخه جدید سیستم عامل مخصوص ساعت هوشمند خود یعنی watchOS 7.6 را با قابلیت نوتیفیکیشن برای ECG و ریتم نامنظم قلب و همچنین آپدیت tvOS 14.7 را منتشر کرد. watchOS 7.6 در واقع ششمین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

اپل نسخه جدید سیستم عامل مخصوص ساعت هوشمند خود یعنی watchOS 7.6 را با قابلیت نوتیفیکیشن برای ECG و ریتم نامنظم قلب و همچنین آپدیت tvOS 14.7 را منتشر کرد.

watchOS 7.6 در واقع ششمین به‌روزرسانی مهم سیستم عامل watchOS 7 از شهریورماه سال گذشته تاکنون و از زمان معرفی این نسخه است. در حدود دو ماه قبل نیز کوپرتینویی‌ها نسخه watchOS 7.5 را در دسترس کاربران قرار داده بودند و نسخه جدید قابلیت ECG را در ۳۰ منطقه در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

کاربران برای دانلود نسخه جدید watchOS باید به سراغ برنامه اپل واچ در آیفون بروند. برای نصب این بروزرسانی باید اپل واچ شما حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد، روی شارژر قرار بگیرد و البته در نزدیکی آیفون هم قرار داشته باشد.

به احتمال زیاد watchOS 7.6 یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل ‌watchOS 7 محسوب می‌شود و اپل روی توسعه نسخه جدید watchOS 8 کار می‌کند و آن را چند ماه دیگر برای کاربران منتشر خواهد کرد.

اپل در کنار انتشار آپدیت سیستم عامل ساعت هوشمند خود، tvOS 14.7 را برای اپل تی‌وی اچ‌دی و اپل تی‌وی 4K نیز منتشر کرده است.

اپل tvOS 14.7 هفتمین بروزرسانی سیستم عامل tvOS 14 است که در شهریور سال گذشته معرفی شد و حدود دو ماه قبل بروزرسانی tvOS 14.6 نیز در دسترس کاربران قرار داده شده بود. آپدیت جدید tvOS 14.7 در واقع یک به‌روزرسانی رایگان است و کاربران می‌توانند به راحتی از طریق تنظیمات اپل تی‌وی آن را دریافت کنند. در واقع هیچ گونه ویژگی جدیدی به این نسخه اضافه نشده است.

به احتمال زیاد tvOS 14.7 یکی از آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل ‌tvOS 14 محسوب می‌شود و اپل روی توسعه نسخه جدید tvOS 15 کار می‌کند.

کاربران در نهایت باید منتظر نسخه‌های جدید tvOS 15 و همچنین نسخه جدید سیستم عامل ساعت هوشمند اپل یعنی watchOS 8 باشند. این سیستم عامل‌ها به همراه iOS 15 احتمالا در پاییز در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی