ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ iOS 14.7 از آنلاک خودکار اپل واچ در آیفون‌های دارای تاچ آیدی جلوگیری می‌کند

پس از انتشار آپدیت  iOS 14.7 و نسخه جدید watchOS 7.6 در کنار چندین بروزرسانی دیگر، اپل تایید کرده که وجود باگ در نسخه  iOS 14.7 می‌تواند مشکلاتی را برای آنلاک کردن اپل واچ از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

پس از انتشار آپدیت  iOS 14.7 و نسخه جدید watchOS 7.6 در کنار چندین بروزرسانی دیگر، اپل تایید کرده که وجود باگ در نسخه  iOS 14.7 می‌تواند مشکلاتی را برای آنلاک کردن اپل واچ از طریق آیفون‌های دارای تاچ آیدی برای کاربران به وجود بیاورد.

راه حل موقت اپل برای رفع این باگ این است که کاربر رمز عبور خود را در اپل واچ تایپ کند تا بتواند ساعت هوشمند اپل را آنلاک کند. اپل می‌گوید این مسئله در به‌روزرسانی نرم افزاری آینده برطرف خواهد شد. کاربرانی که رمز عبور اپل واچ را فراموش کرده باشند باید ساعت هوشمند خود را ریست کنند.

به نظر می‌رسد اپل روی توسعه سیستم عامل iOS 14.7.1 کار می‌کند. در نتیجه انتظار می‌رود در بروزرسانی بعدی این باگ برطرف شود. از سوی دیگر به نظر نمی‌رسد کاربران مجبور باشند تا بروزرسانی بزرگتری مانند iOS 14.8 منتظر بمانند تا این مشکل برای آنها رفع شود. احتمالا ظرف چند ماه آینده که اپل سیستم عامل iOS 15  را به صورت رسمی منتشر می‌کند،‌ ممکن است شاهد بروزرسانی‌های جزئی برای رفع باگ‌های احتمالی در نسخه‌های قبلی باشیم.

همچنین گفتنی است اپل نسخه جدید سیستم عامل مخصوص ساعت هوشمند خود یعنی watchOS 7.6 را با قابلیت نوتیفیکیشن برای ECG و ریتم نامنظم قلب و همچنین آپدیت tvOS 14.7 را منتشر کرده است.

watchOS 7.6 در واقع ششمین به‌روزرسانی مهم سیستم عامل watchOS 7 از شهریورماه سال گذشته تاکنون و از زمان معرفی این نسخه است. در حدود دو ماه قبل نیز کوپرتینویی‌ها نسخه watchOS 7.5 را در دسترس کاربران قرار داده بودند.

اپل tvOS 14.7 هفتمین بروزرسانی سیستم عامل tvOS 14 است که در شهریور سال گذشته معرفی شد و حدود دو ماه قبل بروزرسانی tvOS 14.6 نیز در دسترس کاربران قرار داده شده بود. آپدیت جدید tvOS 14.7 در واقع یک به‌روزرسانی رایگان است و کاربران می‌توانند به راحتی از طریق تنظیمات اپل تی‌وی آن را دریافت کنند. در واقع هیچ گونه ویژگی جدیدی به این نسخه اضافه نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی