ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام روی ویجت جدیدی برای جابه‌جایی راحت‌تر میان حساب‌ها کار می‌کند

اینستاگرام ظاهرا مشغول کار روی ویجت جدیدی برای سیستم عامل iOS است که به موجب آن کاربران به راحتی و سریع‌تر از قبل می‌توانند بین حساب‌های کاربری مختلف خود در این شبکه اجتماعی جابه‌جا شوند. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

اینستاگرام ظاهرا مشغول کار روی ویجت جدیدی برای سیستم عامل iOS است که به موجب آن کاربران به راحتی و سریع‌تر از قبل می‌توانند بین حساب‌های کاربری مختلف خود در این شبکه اجتماعی جابه‌جا شوند.

یکی از منابع آگاه با نام کاربری «الساندرو پالوزی» در توییتر با انتشار تصویری از این ویژگی جدید در اینستاگرام خبر داد. با توجه به توییت منتشر شده از سوی پالوزی، کاربران با استفاده از ویجت جدید تنها می‌توانند بین حداکثر ۴ حساب کاربری خود در اینستاگرام جابه‌جا شوند.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی درمورد این ویجت به اشتراک گذاشته نشده، اما به نظر می‌رسد کاربران بتوانند به راحتی و تنها با ضربه زدن روی این ویجت به راحتی به حساب‌های کاربری مختلف خود در این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشند.

ویجت اینستاگرام

باید در نظر داشت تصویر به اشتراک گذاشته شده، تصویری نهایی از ویجت ارائه نمی‌دهد و این قابلیت جدید هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. در نتیجه این احتمال وجود دارد که در نسخه نهایی حتی امکان دسترسی سریع‌تر به تعداد بیشتری اکانت در اینستاگرام نیز فراهم شود. یا حتی این احتمال وجود دارد که طراحی ظاهری ویجت در مرحله توسعه نهایی تغییر کند.

در حال حاضر کاربرانی که دو یا چند حساب کاربری به صورت همزمان در اینستاگرام دارند و از طریق یک دستگاه به آن اکانت‌ها دسترسی پیدا می‌کنند، بعد از باز کردن برنامه، روی آیکن نمایه ضربه می‌زنند تا منوی اکانت‌های کاربری برایشان نشان داده شود و می‌توانند بین حساب‌های کاربری جابه‌جا شوند. با کمک ویجت جدید این مسیر ساده‌تر و کوتاه‌تر خواهد شد.

باید دید این قابلیت جدید چه زمان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. براساس آنچه تاکنون در مورد این قابلیت فاش شده، ظاهرا ابتدا قرار است کاربران سیستم عامل iOS به آن دسترسی داشته باشند. در توییت منتشر شده توضیحی در مورد دسترسی کاربران سیستم عامل اندروید به قابلیت مذکور ارائه نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی