ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نردبون
تکنولوژی

پلتفرم تریبون از ابزار رصد جایگاه کلمات کلیدی خود با نام «نردبون» رونمایی کرد

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون» از محصول جدید خود در حوزه سئو با نام نردبون رونمایی کرد. نردبون ابزاری برای رصد جایگاه‌های کلمات کلیدی است که برای آگاهی از جایگاه رقبای کسب و کارها و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون» از محصول جدید خود در حوزه سئو با نام نردبون رونمایی کرد. نردبون ابزاری برای رصد جایگاه‌های کلمات کلیدی است که برای آگاهی از جایگاه رقبای کسب و کارها و وبسایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل طراحی شده است.

یکی از مشکلات بزرگی که کسب و کارهای فعال در کشور با آن مواجه هستند، ضعف عمده‌ی ابزارهای موجود در نمایش نتایج جستجو برای موقعیت ایران است. تریبون با محصول جدید نردبون برای برطرف کردن این ضعف تلاش می‌کند.

نردبون ابزاری برای اطلاع از جایگاه وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف است که برای هر کلمه کلیدی، گزارش دقیقی از جایگاه دامنه‌ی مورد نظر در نتایج جستجوی گوگل در طول زمان ارائه می‌دهد.

نردبون

علاوه بر این خدمات، این محصول برای وبسایت استفاده کننده از آن امکان رصد دائمی جایگاه وبسایت‌‎های دیگر برای کلمات کلیدی مختلف را فراهم کرده تا کسب و کارها بتوانند رقبای خود را شناسایی کرده و کلمات کلیدی مختلف جایگاه‌های خود و رقبایشان را به کمک آن رصد کنند.

به گفته تیم نردبون، کسب‌وکارهای داخلی در این محصول می‌توانند به نتایج دقیق‌تری بر اساس موقعیت ایران و تفکیک موبایل و دسکتاپ با حفظ همیشگی تاریخچه آنها دسترسی داشته باشند و در نهایت گزارش‌ها و خروجی‌های جامعی را دریافت کنند.

نردبون از دو قسمت اصلی پیشنهاد رقبا و مقایسه دامنه‌های مشابه تشکیل شده که بر اساس دامنه مورد نظر و کلمات کلیدی انتخابی، کاربر می‌تواند رقبای خود را از لیست پیشنهادی انتخاب کرده و یا بصورت دستی آنها را وارد کند. بر همین اساس گزارش‌های مورد نیاز کاربر در رابطه با وضعیت دامنه‌های انتخاب شده و نتایج کلمات کلیدی مورد نظر به او ارائه می‌شود.

استفاده از این ابزار تا 6 کلمه کلیدی برای یک دامنه اصلی و یک دامنه مقایسه‌ای بدون محدودیت و رایگان است. برای آشنایی بیشتر با این ابزار می‌توانید به پنل تریبون مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی