ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی تکذیب کرد: اکسپریا ۱ مارک ۳ تنها یک نسخه جدید اندروید را دریافت نمی‌کند

با وجودی‌ که شایعه شده بود گوشی پرچمدار اکسپریا وان مارک ۳ تنها یک نسخه جدید اندروید دریافت می‌کند، سونی با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد کردن این موضوع، تایید کرد که چنین تصمیمی نگرفته و ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

با وجودی‌ که شایعه شده بود گوشی پرچمدار اکسپریا وان مارک ۳ تنها یک نسخه جدید اندروید دریافت می‌کند، سونی با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد کردن این موضوع، تایید کرد که چنین تصمیمی نگرفته و این دستگاه بیش از یک نسخه آپدیت جدید اندروید را دریافت خواهد کرد.

اوایل هفته جاری شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده بود که پرچمدار ۱۳۰۰ دلاری اکسپریا ۱ مارک ۳ تنها یک نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کند. این خبر برای کاربران این دستگاه چندان خوشایند نبود. سونی با رد این موضوع به شایعه‌ها و اخبار غیررسمی پایان داد.

شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی برای پرچمدارهای خود حداقل دو نسخه جدید سیستم عامل موبایل گوگل را منتشر می‌کنند، اما شایعه چند روز قبل تاکید می‌کرد که ظاهرا کاربران اکسپریا ۱ مارک ۳ تنها باید منتظر یک بروزرسانی بزرگ برای این پرچمدار بسیار گران‌قیمت باشند. البته در متن خبر منتشر شده در این موضوع اشاره شده بود که این دستگاه تا دو سال آپدیت امنیتی ماهانه را دریافت خواهد کرد.

اما کاربران انتظار ندارند موبایل پرچمدار با قیمت پایه حدود ۱۳۰۰ دلار تنها یک نسخه جدید اندروید را دریافت کند. با وجودی که این شرکت در مورد پشتیبانی نرم افزاری یکی از بهترین‌ شرکت‌های بازار نیست، اما معمولا عملکرد بهتری از شایعه مطرح شده از خود نشان می‌دهد.

در متن بیانیه منتشر شده از سوی سونی هنوز به صورت دقیق مشخص نیست چه برنامه‌ای برای پشتیبانی نرم افزاری از دستگاه خود در نظر گرفته است و تنها تاکید می‌کند که بیش از یک نسخه جدید اندروید را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. این بدان معناست که کاربران سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ می‌توانند انتظار داشته باشند که حداقل سیستم عامل اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ را در دستگاه‌های خود در اختیار داشته باشند.

شرکت‌های مطرح چندین سال برای محصولات خود بروزرسانی منتشر می‌کنند. حتی اگر اپل را بخاطر سیستم عامل iOS کنار بگذاریم، در دنیای اندروید هم برندهای سامسونگ، شیائومی، وان پلاس و حتی برخی برندهای چینی دیگر چندین نسخه اصلی سیستم عامل موبایل گوگل را برای پرچمدارهایشان منتشر می‌کنند. حال باید دید درنهایت تصمیم سونی چه خواهد بود و در عمل چه اتفاقی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی