ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت iOS 14.7 رسما منتشر شد؛ نگاهی به مهم‌ترین قابلیت‌ها

اپل رسما آپدیت iOS 14.7 را برای عموم کاربران منتشر کرد. این بروزرسانی نسبت به چند آپدیت قبلی کمی کوچک‌تر است و تغییرات کمتری را در بر می‌گیرد، با این حال شامل پشتیبانی از باتری ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

اپل رسما آپدیت iOS 14.7 را برای عموم کاربران منتشر کرد. این بروزرسانی نسبت به چند آپدیت قبلی کمی کوچک‌تر است و تغییرات کمتری را در بر می‌گیرد، با این حال شامل پشتیبانی از باتری مگ‌سیف، بهینه‌سازی‌هایی در اپل کارت، اپلیکیشن هوم و پادکست می‌شود.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا انتشار iOS 15 باقی نمانده، اپل کم‌کم توجه خود را از آپدیت‌های iOS 14.x به نسخه بعدی این سیستم عامل معطوف می‌کند. با این حال، هنوز چند ماه تا انتشار iOS 15 باقی مانده و کاربران زیادی از iOS 14.7 استفاده خواهند کرد. در ادامه نگاهی به تغییرات این آپدیت می‌اندازیم.

پشتیبانی از باتری مگ‌سیف

اپل چند روز پیش رسما فروش باتری مگ‌سیف را آغاز کرد و حالا پشتیبانی از این باتری جانبی را به iOS 14.7 اضافه کرده است. به عبارت دیگر، سری آیفون ۱۲ برای استفاده باتری مگ‌سیف باید آپدیت iOS 14.7 را نصب کند. این آپدیت از طریق ویجت باتری درصد شارژ باتری مگ‌سیف را نشان می‌دهد.

ادغام اپل کارت

اپل در iOS 14.7 امکان ادغام دو اپل کارت در یک حساب را فراهم کرده تا سقف اعتبار حساب افزایش پیدا کند. کاربران با نصب این آپدیت می‌توانند از طریق اپلیکیشن Wallet پروسه ادغام را انجام دهند. این شرکت همچنین به دنبال فراهم‌سازی قابلیتی برای خرید و پرداخت قسطی محصولات مختلف است، ولی هنوز نمی‌دانیم که این ویژگی چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیریت زمان در اپلیکیشن Home

اپل در این نسخه هم به ارائه ویژگی‌های جدید برای هوم‌پاد ادامه داده است. کاربران این بلندگوی هوشمند حالا از طریق اپ Home می‌توانند چند تایمر را به‌صورت همزمان داشته باشند و مدیریت کنند.

بهینه‌سازی‌های اپ Podcasts

iOS 14.7 تغییر کوچکی در اپلیکیشن Podcasts ایجاد کرده که به کاربران اجازه می‌دهد در بخش کتابخانه پادکست‌ها بتوانند به انتخاب خود همه برنامه‌ها یا فقط آن‌هایی را ببینند که خودشان دنبال کرده‌اند.

اصلاح باگ‌ها

این نسخه هم مثل همه آپدیت‌های قبلی شامل رفع چندین باگ کوچک و بزرگ می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توانیم به حل باگ دالبی اتموس و اپل موزیک Lossless اشاره کنیم. یک باگ دیگر باعث می‌شد پیام تعویض باتری بعد از ری‌بوت در برخی از مدل‌های آیفون ۱۱ نمایش داده نشود. باگ بعدی مربوط به نمایش اطلاعات نامعتبر در نمایشگرهای خط بریل بود. همچنین، باگی برطرف شده که سبب می‌شد گزینه اشتراک‌گذاری پلی‌لیست در اپل موزیک غیب شود. آپدیت iOS 14.7 باگ مربوط به نام شبکه‌های وای‌فای را هم برطرف می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی